مشخصات و رنگ‌های نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 فاش شد


مشخصات و رنگ‌های نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 فاش شد

رسانه کلیک – طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر معروف، نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 در آینده‌ای نزدیک در رنگ‌های آبی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.  دو ماه پیش شرکت ریلمی گوشی میان‌رده C15 خود که از چیپست Helio G35 مدیاتک قدرت می‌گرفت را با قیمت پایه 135 دلار به بازار […] نوشته مشخصات و رنگ‌های نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 فاش شد اولین بار...

رسانه کلیک – طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر معروف، نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 در آینده‌ای نزدیک در رنگ‌های آبی و نقره‌ای به بازار عرضه خواهد شد.

دو ماه پیش شرکت ریلمی گوشی میان‌رده C15 خود که از چیپست Helio G35 مدیاتک قدرت می‌گرفت را با قیمت پایه 135 دلار به بازار عرضه کرد. اکنون یکی از افشاگران معروف اطلاعاتی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه این گوشی با پردازنده کوآلکام است. این فرد جزئیات اصلی پردازنده جدید این گوشی را به اشتراک گذاشته است.

ریلمی اخیرا تلفن های Realme C11 Realme C12 و Realme C15 که همگی مجهز به پردازنده مدیاتک بوده‌اند را در هند رونمایی کرده است. مدیر عامل این شرکت در همان زمان در مصاحبه ای با 91mobiles گفت: «اگر مشتریان بخواهند، ما می‌توانیم نسخه کوآلکام گوشی های C12 و C11 و C15 را در آینده نزدیک عرضه کنیم». به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم که بعد از عرضه نسخه کوآلکام گوشی ریلمی C15 ، این شرکت روی نسخه کوآلکام C12 و C11 تمرکز کند.

طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی جدید در دو نسخه با 4 گیگ رم با 64 گیگ حافظه داخلی و 3 گیگ رم با 32 گیگی حافظه داخلی و در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره دیگر ویژگی ها و قابلیت‌های گوشی منتشر نشده است.

در دیگر اخباری که اخیرا منتشر شده‌اند، گوشی ریلمی جدیدی با شماره مدل RMX2195 دیده می‌شود که گواهینامه های زیادی دریافت کرده است. احتمالا این گوشی نیز یکی از گوشی های سری C ریلمی است. با توجه به لیست CQC مشخص می‌شود که این گوشی یک باتری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند خواهد داشت.

در میان گوشی های سری C که اخیرا عرضه شده‌اند، تنها گوشی C15 باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات دارد. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که گوشی RMX2195 همان نسخه کوآلکام ریلمی C15 باشد. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اخبار بیشتر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد