آثار جدید انتشارات مسجد مقدس جمکران برای سالروز رحلت پیامبر(ص)


آثار جدید انتشارات مسجد مقدس جمکران برای سالروز رحلت پیامبر(ص)

انتشارات مسجد مقدس جمکران در آستانه رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله آثاری همچون «محمد(ص) در تورات و انجیل» و مجموعه 14 جلدی «دوستان محمد(ص)» را روانه بازار نشر کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: انتشارات مسجد مقدس جمکران در آستانه رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به منظور عرض ارادت به ساحت آن شخصیت عظیم و نشر فرهنگ ناب محمدی، آثار جدیدی را در دست چاپ دارد.

«محمد در تورات و انجیل» به قلم «استقف داوود بنیامین کلدانی»، دانشمند و کاردینال مستبصری که به تحقیق عمیق و عادلانه در «عهدین» پرداخت. وی در این کتاب اسرار شگفت آوری در تائید نبوت و عظمت پیامبر اسلام را به رشته تحریر درآورده است.

«محمد(ص) در تورات و انجیل» به زبان های مختلف ترجمه شده و دکتر «فضل الله نیک آئین» از فعالان حوزه ترجمه قرآن کریم نیز این اثر را اوائل دهه 60 شمسی به فارسی برگردانده است. اکنون و پس از سال ها محجوریت این اثر ارزشمند، انتشارات کتاب جمکران بازارائه ای از این اثر ارزشمند را با بهره گیری از ویراستار و کارشناس «زبان عبری» به زیر چاپ دارد.

مجموعه 14 جلدی «دوستان محمد(ص)»، دیگر قدام انتشارات جمکران در راستای نشر معارف نبوی(ص) است. این مجموعه درباره برخی صحابه برجسته عصر پیامبر (ص) و ارادتمندان بعد از حیات نورانی ایشان است که مراحل نهایی تولید را طی می‌کند.

همچنین، بخش کودک نوجوان «انتشارات کتاب جمکران» به قلم «مجید ملامحمدی» و تصویرگری «اسماعیل چشرخ» این مجموعه بدیع 14جلدی را برای کودک و نوجوانان در آستانه چاپ دارد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان