استاد دانشگاه: سخنان رهبر معظم انقلاب، مهر باطلی بر هتک حرمت‌ها بود


استاد دانشگاه: سخنان رهبر معظم انقلاب، مهر باطلی بر هتک حرمت‌ها بود

ارومیه- ایرنا- استاد دانشگاه‌های ارومیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هتک حرمت انسان‌ها و رییس جمهوری را حرام شرعی عنوان فرمودند، گفت: فرمایشات معظم‌له مهر باطلی بر هتک حرمت‌ها بود.

مصطفی فروزان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از جریانی که مخالف دولت است، نمی‌توان انتظار مدح داشت و باید نقاد باشد ولی بی انصافی، ناجوانمردی و سیاه نمایی در این خصوص غیرقابل قبول است.

وی گفت: سپهر سیاسی کشور برای نظامی که مدعای اخلاق و بسط شعایر دینی و انسانی را در سراسر دنیا دارد، باید غیر از این باشد که هم اینک وجود دارد.

مدرس دانشگاه‌های ارومیه ادامه داد: جریان های مخالف دولت ضمن حفظ استقلال آرا و ‌نظرات خود، دولت را که وظیفه سنگین اجرا بردوش اوست، نصرت و یاری دهند که در انجام وظایف خود موفق باشد.

فروزان اضافه کرد: دولت ها مصون از اشتباه، عیب و خطا نیستند که این موارد می‌توانند نقد شوند ولی این حوزه نقد نباید با تخریب و توهین عوض شود.

وی اظهار داشت: وقتی به جای نقادی، فضای اهانت و سیاه نمایی رخ می دهد، باید در انگیزه ها و نیت های افرادی که دست به این رویه‌های غیر اخلاقی می زنند، تردید کرد.

وی تاکید کرد: این عده یا هنوز در عالم خواب و رویای رقابت های انتخاباتی جا مانده اند یا اینکه به دنبال برکناری دولت مستقر هستند که البته موارد لازم برای به انجام رساندن آن در قانون وجود دارد.

مدرس دانشگاه های ارومیه با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و حیاتی بود، گفت: کشور دچار شرایط خطیری است که وجود ترامپ در راس قدرت ایالات متحده، فشارهای اقتصادی و تحریم های بی سابقه که حتی در عرضه دارو و مواد غذایی نیز محدودیت های سنگین علیه ملت ایران به وجود آورده اند در کنار شیوع بیماری کرونا اثر زیادی بر اقتصاد کشور گذاشته که باید برای مقابله با همه آنها، اتحاد و همدلی در کشور ایجاد شود.

وی ‌افزود: سخنان مقام معظم رهبری از حکمت و تدبیر یک رهبر سیاسی و یک فقیه اعلم سرچشمه می‌گیرد؛ اینکه معظم له هتک حرمت انسان ها و رییس جمهوری قانونی کشور را حرام شرعی می‌دانند نشان می‌دهد که طبق آموزهای دینی حرمت آدمی از حرمت کعبه بالاتر و والاتر شناخته شده است.

فروزان ‌ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب از موضعی پدرانه همیشه از روسای جمهور و دولت ها حمایت و پشتیبانی کرده اند.

وی افزود: شرایط کشور زمان مناسبی برای تسویه حساب های سیاسی و جناحی نیست، جمهوری اسلامی باید از این دالان صعب تاریخی به سلامت عبور کند و این نیازمند همبستگی و انسجام ملی هم در میان مردم و هم در سطوح عالی حاکمیتی است.

وی اظهار داشت: سخنان رهبرمعظم انقلاب فصل الخطاب نیروهای انقلابی و وفادار به جمهوری اسلامی خواهد بود و جریان ها سیاسی هم طبق قانون و شرع، مکلف و موظف به تبعیت از رهنمودهای رهبری می‌باشند.

هجمه‌ها وسیاه نمایی علیه عملکرد دولت این روزها شتاب بیشتری گرفته و بی محابا بر رییس جمهوری و سایر مسوولان دولتی می‌تازند؛ فحش ها، ناسزاها واهانت هایی درقالب نقد در تریبون ها وسخنرانی ها علیه دولت بیان می شود.

تخریب و توهین علیه عملکرد دولت به حدی شدت گرفت که ‌پارا فراتر از مرز اخلاق و ‌آموزه های دینی گذاشت چنانکه رهبر معظم انقلاب در سخنرانی در جلسه اخیر ستاد ملی کرونا، چنین رفتارهایی را غیر اخلاقی عنوان کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس