توزیع 100 بسته ارزاق از سوی خیرین مسجد حضرت ولی عصر(عج) به مناسبت ماه ربیع الاول


 توزیع 100 بسته ارزاق از سوی خیرین مسجد حضرت ولی عصر(عج) به  مناسبت ماه ربیع الاول

حجت‌الاسلام میرطالبی با اشاره به استمرار کمک های مومنانه از سوی مسجد حضرت ولی عصر(عج) گفت: 100 بسته ارزاق در دهه اول ماه ربیع الاول و همزمان با سالروز امامت حضرت مهدی (عج) میان نیازمندان توزیع می شود.

حجت الاسلام «سید حسین میرطالبی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد حضرت ولی عصر (عج) (واقع در تهران، خیابان شهید آیت، خیابان گلبرگ غربی، خیابان مدائن شمالی) با حساسیت و دقت زیاد و البته تعهد بالا پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، اظهار کرد: همین موضوع و همچنین ضد عفونی کردن مستمر فضای مسجد، موجب استمرار فعالیت های این خانه خدا در طول دوره شیوع این ویروس بوده و تا آنجایی که امکان داشت این مسجد را تعطیل نکردیم.

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) افزود: مراسم سوگواری شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)، شنبه، سوم آبان ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، و جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) نیز، یک شنبه، چهارم آبان ماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در این مسجد برگزار شد.

وی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت ولی عصر (عج) همچنین در تداوم عمل به سخنان مقام معظم رهبری درباره رزمایش مواسات و همدلی، 100 بسته ارزاق در دهه اول ماه ربیع الاول و همزمان با سالروز امامت حضرت مهدی (عج) میان نیازمندان توزیع می کنند.

میرطالبی گفت: پایگاه بسیج شهید هنری در تهیه این بسته ها تلاش زیادی کرد و هرچقدر از زمان شیوع ویروس کرونا می گذرد خانواده های جدیدی که در این دوره بر مشکلات اقتصادی شان اضافه شده است به فهرست دریافت کمک های خیریه مسجد حضرت ولی عصر (عج) افزود.

وی تاکید کرد: درمانگاه شهدای ولی عصر (عج) این مسجد نیز همچنان به برخی از خانواده های نیازمند خدمات رایگان یا با کم ترین تعرفه ارائه می کند. امیدواریم با حمایت دستگاه های خدماتی به ویژه شهرداری بتوانیم به گروه های بیشتری از نیازمندان خدمت رسانی کنیم.

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) در پایان اظهار کرد: کاروان عزاداری اهالی این مسجد همچون بسیاری از مناسبت های مذهبی طی چند ماه اخیر، در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) و پس از مراسم سوگواری در این خانه خدا در میدان های 20، 21 و 22 منطقه گلبرگ تهران راه اندازی شد تا عموم مردم در عمل، سوگوار شهادت امام حسن عسکری (ع) باشند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر