کیمی رایکونن به این فکر می کرد که دیگران چرا اینطور رانندگی می کنند!


فرمول یک ایران – کیمی رایکونن در استارت مسابقه فرمول یک پرتغال تعجب کرده بود که افرادی که در جلوی او هستند چرا عملکرد خوبی ندارند و در دور اول با چالش روبرو شده اند. راننده 41 ساله فنلاندی تیم آلفارومئو یکی از بهترین استارت های تاریخ فرمول یک را در مسابقه فرمول یک پرتغال به نمایش گذاشت و از رده 16 ام خودش را به رده ششم رساند: من فکر نمی کنم که...

فرمول یک ایرانکیمی رایکونن در استارت مسابقه فرمول یک پرتغال تعجب کرده بود که افرادی که در جلوی او هستند چرا عملکرد خوبی ندارند و در دور اول با چالش روبرو شده اند.

راننده 41 ساله فنلاندی تیم آلفارومئو یکی از بهترین استارت های تاریخ فرمول یک را در مسابقه فرمول یک پرتغال به نمایش گذاشت و از رده 16 ام خودش را به رده ششم رساند:

من فکر نمی کنم که شروع خیلی خوبی را داشتم، یک رده را از دست دادم اما پس از آن واقعا داشتم به این فکر می کردم که دیگران دارند چه می کنند!

من دور اول و دوم خوبی را داشتم، سرعت خودرو در بیشتر مسابقه خوب بود و سپس من در پیت استاپ مشکلاتی را داشتم و پس از آن هم رده دهم را به فتل با تایر های قدیمی تر باختم.

ما هیچ چیزی به دست نیاوردیم و این تاسف بار است. ما به سرعت بیشتری نیاز داریم تا همه چیز کمی آسانتر شود.

کیمی تنها راننده حاضر در پیست هست که پیشتر در ایمولا مسابقه داده است و می گوید:

باید ببینیم که چه پیش می آید، نتیجه آن باید نسبت به این مسابقه بهتر باشد. در طول مسابقه اوضاع خیلی بد نبود، اما وقتیکه از آن رده ای که ما شروع کردیم مسابقه شروع شود، نیازمند فرصت های بیشتری می باشیم. اوضاع ایده آل نیست و متاسفانه ما کمبود سرعت داریم.

همتیمی کیمی هم یعنی آنتونیو جیوویناتزی پس از دور اول با خرابی رادیو تیمی روبرو شد و اوضاع برایش خوب پیش نرفت:

یک مسابقه طولانی به نظر می رسید و پس از خراب شدن رادیو بعد از دور اول، اوضاع سخت تر شد. من هیچ ارتباطی با تیم نداشتم و در نهایت مسئله فقط رسیدن به خط پایان بود که به آن رسیدیم.

باد شرایط را آسان نکرد و باعث شد که خودرو در پیچ ها پیوستگی لازم را نداشته باشد و رسیدن به ریتم و هارمونی سخت شود. امیدوارم که در ایمولا آخر هفته بهتری را داشته باشیم. فکر می کنم که پتانسیل لازم وجود دارد و آن پیست هم باید کمی برایمان بهتر باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...