همه چیز درباره فیبروز ابرو و نحوه انجام آن + تاثیر آن بر ابرو

فیبروز ابرو چند سالی است که وارد بازار ارایشی شده است . فیبروز ابرو روشی بسیار مدرن و جدید است که برای از بین بردن ناقصی و هر چه زیبا تر شدن ابرو مورد استفاده می باشد . زمانی که این کار را می کنید ، روی ابرو می ماند و سالی یک بار باید آن را ترمیم کنید تا مانند روز اول زیبا و قشنگ تر شود .

همه چیز درباره فیبروز ابرو و نحوه انجام آن + تاثیر آن بر ابرو

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام خواهد شد ؟

فیبروز یک روش مدرن بوده که به تازگی وارد بازار آرایش و زیبایی شده است . فیبروز زمانی که از دستش خسته شدید ، می توانید آن را پاک کنید و از روش جدیدی استفاده کنید . این روش اگر خوب و به دست ادمی حرفه ای انجام شود ، بسیار طبیعی نشان داده می شود و هیچ فرقی با ابروهای خودتان ندارد . و هر کس آن را ببیند فکر می کنند ابروهای خودتان است .

برای انجام فیبروز از سوزن های یک بار مصرف استفاده می شود که به سایه ای آغشته شده که با دقت در لا به لای ابرو کشیده شده و مانند تار های ابرو می باشد و ناقصی ابرو را برطرف می کند . علت اصلی اینکه اکثر خانوم ها از این روش استفاده می کنند ، برای این است که ناقصی را بر طرف کند و زمانی را برای درست کردن ابرو هایش نگذارند .

فیبروز به دو روش انجام می شود . روش اول به صورت دائمی می باشد که می توانید به طور دائم بر روی ابرو های خود بزنید و سالی یه بار به ترمیم آن بروید . روش دوم نیز به صورت غیر دائمی می باشد که می توانید بعد از گذشت چند ماه و یا چنده آن را پاک کنید و از روش دیگر استفاده کنید . ولی روش اول بسیار توصیه می شود که باعث بهتر و زیبا تر و حتی طبیعی نشان دادن ابرو ها می شود .

مراحل انجام فیبروز ابرو :

– برای زدن فیبروز ابرو ، ابتدا باید از تاج ابرو شروع کنید و باید روی فیبروز را بر روی خطوط بزنید . بعد از اینکه فیبروز را زدید باید برای دو نیز به آرامی رو آن و با دقت بسیار زیادی بکشید که طبیعی و زیبا نشان داده شود .

– بعد از اینکه بار دوم را نیز انجام دادید ، نوبت به آن رسیده است که باید به آن خطوط شوک دهید تا رنگ به خود بگیرید . بعد از اینکه شوک را زدید ، ۳ الی ۴ قیقه زمان می برد تا رنگ را به خود بگیرد . زمانی که رنگ را به خود گرفت ، باید ابرو ها را بی حس کنید . ( یادتان باشد که اگر قصد فیبروز ابرو را دارید ، نباید ۱۰ رو قبل از انجام ابرو ها را رنگ کنید . زیرا اگر ابروهای شما روشن باشد ، باعث می شود ابروهای شما زشت شود . و همچنین اصلا توصیه نمی شود برای این روش از ابروهای روشن استفاده کنید . )

– در مرحله بعد ، باید انتها ابرو که به آن دم ابرو نیز گفته می شود را با کمک آرک بکشید تا در هنگام فیبروز زدن دچار مشکلی نشوید . اگر دوست دارید که انتهای ابرو کم رنگ نباشد ، می توانید به آرایشگر خود بگوید تا کمی طول یا صخامت استروک ها را بیشتر کند تا رنگ خوبی را به خود بگیرد .

– فیبروز انجام در چند مرحله انجام می شود و تعداد مراحل بستگی به پوست شما دارد . فیبروز روی پوست خشک و نرمال جواب خوبی را می دهد و در ۲ الی ۳ مرحله به پایین می رسد ولی در پوست های چرب این گونه نمی باشد و امکان دارد به ۵ مرحله نیز بکشد .

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز :

برای فیبروز ، هاشور و همچنین سایه ابرو از دستگاه به نام قلم میکروبلیدینگ استفاده می شود . این دستگاه مانند قلم می باشد که بر سر آن سوزن های یک بار مصرف گذاشته شده و به آرامی روی ابرو ها کشیده می شود . این قلم با کمک سوزن ، روی پوست باعث به وجود آمدن خطوط می شود .

ماندگاری فیبروز ابرو :

سایه ابرو با تکنیک فیبروز به طور معمول روی صورت به مدت ۶ الی ۱ سال می ماند . علت آن هم بخاطر این است که میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر دارای خطوطی کم عمق می باشد که نتیجه آن هم ماندگار نمی باشد . همچنین زمانی که دیدید فیبروز ابرو کم رنگ شده است ، می توانید آن را ترمیم کنید و مانند قبل شود .

اگر ابروهای خود را هاشور کنید و این هاشور برگرفته از روش فیبروز باشد ، عمق آن بیشتر می شود و ماندگاری آن نیز به چند سال می کشد . جوهری که برای فیبروز استفاده می شود ، کمتر به پوست نفوذ می کند و ماندگاری بسیار کمی را دارد و حتی امکان دارد به ۶ ماه نکشیده از بین برود . اما اگر ابرو های خود را تتو کنید ، ماندگاری آن بیشتر می شود و هر موقع خودتان خواستید ، می توانید آن را پاک کنید .

انواع مدل های هاشور ابرو در تکنیک فیبروز :

روش فیبروز ، دارای مدل های مختلف می باشد که می توانید هر مدلی که خواستید و هر مدلی که به شما می آید را بزنید . که این مدل ها شامل موارد زیر است :

۱- مدل هاشور SPINE-3 :

این مدل از روش فیبروز را مدل تیغ ماهی می کنید و همه به اسم تیغ ماهی می شناسند . که مرکز هاشور بر روی انتهای ابرو قرار داده می شود و هاشور زدن آن به سمت انتها یا دم ابرو می باشد .

۲- هاشور SPINE-5 :

به این مدل از روش فیبروز را ، مدل اسیایی می گویند که بیشتر خانوم ها از این روش یا مدل استفاده می کند . که نقطه مرکزی هاشور در بین قوس ابرو و ابرو قرار می گیرد . این مدل بسیار زیبا می باشد و طرفدار بسیار زیادی را نیز دارد .

۳- هاشور SPINE-6 :

این مدل از هاشور SPINE-6 کلاسیک می باشد که مانند مدل آسیایی طرفدار زیادی را دارد . نقطه مرکزی روی قوس پایینی ابرو قرار دارد و زمانی که این خطوط کشیده می شود ، باید به سمت قوس پایینی کشیده شود .

۴- هاشور upper spine :

و در آخر ، این مدل تمام خطوط باید به طرف بالا کشیده شود و حتما باید نقطه مرکزی قسمت بالایی و در سمت تاج ابرو قرار بگیرد .

رنگ های مورد استفاده در فیبروز :

رنگ هایی که برای فیبروز استفاده می شود از مواد معدنی می باشد که اصلا در آن فلزات سنگین نمی باشد که باعث آسیب رساندن به صورت شود و خیلی سریع جذب پوست می شود و باعث زیبا تر شدن صورت و ابروی شما خواهد شد . این رنگ ها به ابرو ها رنگ طبیعی می دهد که بعد از اینکه به صورت کامل از صورت پاک شد ، دیگر اثری از آن بر روی پوست باقی نمی ماند . در موارد دیگر زمانی که پاک می شود بر روی ابرو ها رنگ قرمز باقی می ماند ولی فیبروز این گونه نمی باشد .

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز :

اگر نگات زیر را رعایت کنید ، هاشور ابرو تا ۳ باقی می مانند که این نکات موارد زیر است :

۱- نوع پوست :

مهم ترین مورد که باعث بیشتر شدن مدت فیبروز ابرو می شود ، پوست می باشد که اگر پوست شما خشک باشد ، ماندگاری و تاثیر گذاری آن نیز بیشتر می باشد و هر چقد پوست شما چرب باشد کمتر می باشد و حتی امکان دارد بعد از ۶ ماه به طور کلی پاک شود .

اگر پوست شما چرب است و می خواهید فیبروز ابرو را انجام دهید ، بهتر است قبل از انجام دادنش ، از اسکراپت صورت استفاده کنید که با ماندگاری و تاثیر گذاری فیبروز بر روی صورت کمک بسیار زیادی را می کند .

۲- تغییر هورمون های بدن :

زمانی که فیبروز ابرو عملکرد خوبی را ندارد ، زمان شیردهی ، قاعدگی و بارداری می باشد . که در این زمان هورمون ها تغییر می کند و باعث تاثیر گذاشتن روی فیبروز ابرو می باشد . پس اصلا توصیه نمی شود در چنین زمانی این کار را انجام دهید و بهتر است بعد از گذران این دوران فیبروز ابرو انجام شود .

۳- عمق هاشور ابرو :

اگر دوست دارید که عمر فیبروز ابرو بیشتر شود ، بهتر است این کار توسط تاتو کار انچام شود که باعث بیشتر شدن عمر و عمیق تر شدن عمر خواهد شد . و اگر دوست ندارید عمق و ماندگاری آن زیاد باشد ، توصیه می شود از قلم دستی میکروبلیدینگ استفاده کنید که بعد از گذشت چند وقت پاک می شود .

مزایای فیروز برای ابرو :

۱- بیشتر شدن تراکم بالا در ابرو ها

۲- خوش فرم شدن آرک ابرو ها

۳- پاک شدن آسان و سریع فیبروز

۴- یکی شدن ابرو ها

۵- بالا بودن دقت به دلیل آن که فیبروز دستی می باشد .

۶- خوش فرم شدن تاج ابرو

۷- تغییر دادن حالت های ابرو به آسانی

۸- حالت دادن ظریف به ابرو ها و طبیعی شدن آن

۹- ایجاد کم شدن خش و زخم بر روی ابرو ها

۱۰- نداشتن درد و سوزش

۱۱- ماندگاری سایه و یا هاشور که آن بستگی به نوع پوست دارد که این ماندگاری بین ۱ ماه تا ۱ سال می باشد .

معایب روش فیبروز :

دلیل اینکه این قلم دستی می باشد ، حتما باید به دست افراد متخصص و حرفه ای انجام شود . که باید در این مورد دقت بالایی را داشته باشن که دچار مشکل یا خرابی ابرو ها نشود .

افرادی که تاتو کار هستند و در زدن تاتو مهارت دارند ، قادر به انجام فیبروز با دستگاه دستی نمی باشد . زیرا امکان دارد دچار خطا و یا مشکلی شود . همچنین روش فیبروز به درد افرادی می خورد که تاکنون هیچ تاتوی انجام نداده اند و علاقه ای به تاتو ندارند .

همه چیز درباره فیبروز ابرو و نحوه انجام آن + تاثیر آن بر ابرو

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو :

در قدیم که این روش ها بود ، این جوهر به طور غیر طبیعی و یک دست به زیر پوست تزریق می شد که این مدل از هاشور اصلا زیبا نبوده و باعث غیر طبیعی نشان دادن ابرو ها می شود و اگر کسی قصد پاک کردنش را داشت ، بسیار سخت پاک می شود و دردسر های دیگر خود را نیز به همراه داشت . و اگر هم پاک می شد ، مقدار کمی از جوهر در زیر پوست باقی می ماند و دلیل آن هم نفوذ کردنش به پوست می باشد .

در تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکرو فیبروز با روش قدیمی چند نکته وجود دارد:

در روش فیبروز ، جوهر به زیر پوست تزریق نمی شود ، بلکه به سطح پوست تزریق می باشد که عمق لایه پوست را درگیر نمی کند و پاک کردنش نیز بسیار راحت می باشد . و بعد از اینکه پاک شد دیگر اثری از آن روی پوست خود نمی توانید مشاهده کنید . و همچنین اگر قصد پاک کردن را نداشتید و می خواستید فرم ابرو ها را تغییر دهید ، بسیار راحت می باشد و دچار مشکل نخواهید شد .

این قلم که برای هاشور زدن و فیروز استفاده می شود ، بسیار باریک می باشد . که استفاده از این دستگاه کار هر کسی نمی باشد . و زمانی که کشیده می شود ، مانند تار های ابرو می باشد که بعد از تمام شدن کار شما متوجه آن نخواهید شد که فیروز است یا خیر .

قیمت فیبروز ابرو :

هزینه فیبروز ابرو بستگی به مدل هاشور و مدلی که شما دوست دارید دارد . این روش روشی بسیار جدید و مدرن می باشد که با استفاده از میکروبلیدینگ و میگروپیگمتتیش انجام می شود ، هزینه بالایی را دارد . فیبروز نیاز به دو بار ترمیم دارد که هر سری که برای ترمیم می روید ، هزینه آن نسبت به اول کمتر می باشد .

خصوصیات فیبروز کار ماهر :

فیبروز کار حتما باید مدرک این کار را داشته باشد و حتما قبل از انجام این کار نام آن را در سایت اصلی فیبروز سرچ کنید و اگر نام آن بود می توانید بگویید برایتان فیروز را انجام دهد . همچنین می توانید لگو سایت فیبروز را ببینید و اگر این لگو بر روی مدرک بود ، می تواند انجام دهد و برای شما دردسری ندارد .

بیشتر بخوانید:

باید و نباید های تاتو ابرو ها

کشیدن ابرو | آموزش ابرو کشیدن ساده ( آموزش تصویری)

انتخاب رنگ ابرو | رنگ ابرو مناسب پوست و مو (انتخاب مداد ابرو،ریمل ابرو،سایه ابرو و رنگ ابرو)