حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس


حکاکی اسم روی خودکار حکاکی اسم روی خودنویس فروشگاه ایران پنز فروشگاه خودکار و خودنویس نمایندگی یوروپن

حکاکی اسم روی خودنویس

حکاکی اسم بر روی قلم های گران قیمت و جواهر یا اشیاء مورد علاقه از گذشته های دور وجود داشته است و معمولا هم توسط استادکاران ماهر انجام می شده است. اینکه همواره آدمی سعی داشته تا بر روی اشیاء مختلف اسم و نام خود یا دیگری را حکاکی کند، دلایل مختلفی داشته است. از عشق و احترام به دیگری گرفته تا برای هدیه دادن یا ویژگی ذاتی بشر که خودش را همواره دوست دارد و با حکاکی اسمش بر روی اشیاء به نوعی حس درونی شادمانی و اعتماد به نفس می رسد یا نیاز به توجه و حس منحصر بفرد بودن و خاص بودن و... را می توان از جمله دلایل توجه و علاقه وافر این روزهای مردم به حکاکی اسم بر روی خودنویس دانست.

با اینحال این روزها کسانی که اقدام به تهیه و خرید خودنویس می کنند اگر برای خودشان باشد، اسم و نام خود و اگر برای هدیه دادن باشد اسم و نام دریافت دارنده هدیه را بر روی خودنویس حکاکی می کنند. حکاکی اسم بر روی هدیه به مخاطبانمان خواهد فهماند که چقدر برایمان اهمیت دارند لذا حتی بیشتر از خود هدیه، شادی را بر لبان مخاطبان ما می کارد و محبت را بر قلوب آنها جاری خواهد ساخت.

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس

حکاکی اسم روی خودنویس برای چه منظوری انجام می پذیرد؟

همانطور که اشاره کردیم انسان ها ذاتا دوست دارند مورد توجه واقع شوند و خاص و منحصر بفرد دیده شوند لذا حکاکی اسم بر روی خودنویس که منقوش به نام آنها باشد از این جهت که اقدامی خلاقانه و کم شمار است نوعی اعتماد بنفس می بخشد و علاوه بر ظاهر زیبایی که ایجاد می کند، خودنویس حکاکی شده آنها را در مقایسه با بقیه خودنویس ها خاص و ممتاز می گرداند. همچنین معمولا برای خودنویس هایی که هدیه داده می شود از حکاکی اسم مخاطب بر روی آن استفاده می شود که ارزش هدیه را دو چندان می کند. همچنین برای هدایای تبلیغاتی نیز اگر هدیه خودنویس باشد، صاحبان کسب و کارها می توانند طرح و لوگو یا اسم برند خود را بر روی آن حکاکی نمایند که از وجهه تبلیغاتی بالایی نیز برخوردار است.

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس در سایت ایران پنز امکان سفارش به صورت آنلاین

www.iranpens.com

از چه نوع چاپی برای حکاکی اسم روی خودنویس استفاده می شود؟

اگر چه در گذشته برای حکاکی بر روی اشیاء از جمله خودنویس از دست استفاده می شد و آن هم توسط استادکاران ماهر صورت می پذیرفت، اما امروزه برای چاپ و حکاکی اسم روی خودنویس از چاپ لیزری استفاده می شود که در کمترین زمان و با هزینه ای اندک انجام می شود. چاپ لیزری با دستگاه های ماشینی تمام اتوماتیک صورت می پذیرد که از دقت و ظرافت بالایی در حد هوش کامپیوتر برخوردار است و بدون خطا و کاهش کیفیت اسم شما را بر روی هر چیزی از جمله خودنویس حکاکی می کند.

از چه فونت هایی برای حکاکی اسم روی خودنویس استفاده می شود؟

با وجود اینکه در اغلب مراکز ارائه خدمات حکاکی اسم بر روی خودنویس فقط از یکی دوتا فونت استاندارد استفاده می شود تا اندازه نوشته بزرگ و کوچک نشود و در فضای محدود روی خودنویس براحتی چاپ شود، اما در مجموعه ایران پنز با توجه به تجربه بالایی که دارد، توانسته خدمات حکاکی لیزری را با 4 فونت ارائه دهد که متشکل از دو فونت فارسی نستعلیق و معمولی (F1_F2) و دو فونت انگلیسی نستعلیق و معمولی(E1_E2) می باشد. با اینحال همچنان ممکن است اعمال حکاکی لیزری با فونت نستعلیق به جهت شکل و ساختار حروفشان که دارای ارتفاع هستند بر روی برخی از مدل های محدود خودنویس میسر نباشد.

اسم در کدام قسمت خودنویس حکاکی می شود؟

دو قسمت از یک خودنویس فضای مناسبی برای حکاکی اسم در اختیار شما می گذارد که یکی روی بدنه آن است و دیگری روی درپوش آن جایی که گیره خودنویس هم قرار دارد. در مجموعه ایران پنز این دو قسمت با حروف A و B مشخص شده است که به انتخاب شما و با توجه به اندازه اسم که طبیعتا فضای قسمت روی درپوش کمتر از فضای قسمت بدنه آن می باشد، محل حکاکی لیزری را مشخص می گرداند.

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس

سفارش حکاکی اسم روی خودنویس چقدر طول می کشد؟

از آنجاییکه سفارش حکاکی اسم بر روی خودنویس با دستگاه های هوشمند لیزری صورت می پذیرد لذا در چند دقیقه انجام می شود منتها مواردی چون پروسه انتقال خودنویس به کارگاه تخصصی حکاکی ایران پنز، چه آنهایی که از سایت فروشگاه ایران پنز خریداری شده باشند و چه آنهایی که صرفا برای انجام خدمات حکاکی از سوی مشتریان برای ما فرستاده می شوند در کنار ساز وکارهای خاص دیگری که در این راستا وجود دارد بر زمان ارائه این خدمات خواهد افزود و آن را تا به 2 الی 3 روز افزایش می دهد. که البته همچنان به نسبت سایرین ارائه این خدمات در کمترین زمان خود قرار دارد.

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس در سایت ایران پنز امکان سفارش به صورت آنلاین

www.iranpens.com

ضمانت خدمات حکاکی اسم روی خودنویس

کلیه خدمات چاپ و حکاکی بر روی محصولات اعم از خودنویس و خودکار و... دارای ضمانت 100 درصدی کیفیت هستند و بعد از دریافت خدمات اگر چنانچه کیفیت کار در سطح مطلوبی نباشد که تابحال بخاطر کیفیت بی نظیر این خدمات چنین چیزی رخ نداده و شاهدش نبوده ایم، مجددا این خدمات برای شما تکرار خواهد شد.

هزینه سفارش حکاکی روی خودنویس

برخی از فروشندگان ممکن است در قبال خرید از آنها به شما خدمات رایگان حکاکی اسم بر روی محصول خریداری شده را بدهند که شک نکنید از دو حال خارج نیست یا کار بی کیفیت وکم کیفیت است و یا اینکه از بابت فروش محصول به شما جبران هزینه و دستمزد حکاکی بر روی آن را کرده اند. با اینحال حکاکی بر روی خودنویس در مجموعه ایران پنز با قیمت های بسیار مناسب و باورنکردنی در حد چند هزار تومان صورت می پذیرد که هم از کیفیتی بی نظیر برخوردار است و هم ضمانت کیفیت داده می شود و از همه مهمتر خودنویس قیمت واقعی خود را دارد و مثل حربه های حکاکی اسم رایگان برخی فروشندگان که به شرط خرید از آنها ارائه می شود، قیمت کاذبی پیدا نکرده است.

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس

حکاکی اسم روی خودکار و خودنویس در سایت ایران پنز امکان سفارش به صورت آنلاین

www.iranpens.com

02163429 تلفن تماس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد