توزیع غذای نذری در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)


توزیع غذای نذری در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

سهیلا بهادری گفت: هم زمان با شب آغاز امامت امام زمان (عج) طرح اطعام نیازمندان در قالب توزیع غذای نذری اجرا شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک نهم ربیع الاول، گفت: هم زمان با شب آغاز امامت امام زمان (عج) طرح اطعام نیازمندان در قالب توزیع غذای نذری اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: در همین راستا تعداد ۳۰۰ پرس غذای نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی درب منازل اهالی نیازمند ساکن شهر و چند روستای عنبرآباد توزیع شد.


وی ابراز کرد: طرح اطعام نیازمندان با جلب کمک های مومنانه خیرین و با مشارکت بچه های مسجدی کانون و موسسه خیریه نسیم مهربانی اجرا شد.


بهادری با تاکید بر حفظ کرامت نیارمندان اظهار کرد: برای حفظ کرامت و شان نیازمندان غذاهای نذری شبانه درب منازل آنها تحویل شد.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های آغاز امامت امام زمان (عج) اجرای طرح ختم قرآن کریم بوده که با توجه به شیوع کرونا این طرح به صورت مجازی در حال برگزاری است.



وی ادامه داد: این طرح به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت با حضور اعضای کانون برگزار می‌شود و به همین منظور هر یک از اعضای کانون یک جزء از قرآن کریم را تلاوت کرده و از طریق گروه مجازی کانون به ما اعلام می کند که کدام جزء را تلاوت کرده است.



بهادری عنوان کرد: از دیگر برنامه های کانون در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی مرقد تنها شهید روستا است.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز افزود: شهدا از رهروان واقعی صاحب الزمان (عج) بودند و ما نیز در این روز در گلزار شهدا حضور یافته و با آرمان های این شهید تجدید میثاق کردیم.


وی یادآور شد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان (عج) نبود بنابراین فقط مسجد و محله را متناسب با این روز آذین بندی کردیم.


بهادری در خاتمه تاکید کرد: این ویژه برنامه ها با هدف بزرگداشت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و ترویج فرهنگ انتظار در جامعه اجرا شدند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید