پیشتازی لارستان در طرح اقدام ملی مسکن


پیشتازی لارستان در طرح اقدام ملی مسکن

فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از 50 درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در فارس متعلق به این شهرستان هستند که این مهم بیش از پیش ضرورت رویکرد ویژه دولت و دستگاه‌های متولی در سطح ملی و استانی را به این منطقه فراهم می‌کند.

جلیل حسنی در نشست هماهنگی و بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان لارستان با اشاره به میزان حضور مردم و مشارکت خیران لارستان در اجرای زیر ساخت‌ها و همراهی در ساخت بساری از پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف، گفت: این مشارکت پذیری‌ها و همراهی مردم در چنین شرایط سخت اقتصادی و محدودیت منابع دولتی، باید بیش از پیش مورد توجه متولیان امر در سطح ملی قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس اعلام بانک مسکن تاکنون در این شهرستان ۹۵۵ میلیارد ریال از سوی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واریز وجه و افتتاح حساب شده است.

حسنی ادامه داد: با توجه به قیمت بالای زمین و مسکن در شهرستان لارستان و شرایط مناسب آب و هوایی این منطقه، این شهرستان می‌تواند به عنوان الگو و پایلوت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن قرار گیرد و مدیریت اجرایی شهرستان به همراه سایر نهادهای امنیتی و انتظامی نیز آماده همکاری در ایجاد شرایط لازم برای اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس