انار، گلابی، قیسی، زردآلو، گردو و خرمالو از جمله محصولاتی است که کشاورزان محمودآبادی در آن فعال هستند اما انار محصول اصلی این روستاست. ۳۰۰ هکتار از زمین‌های این روستا، زیر کشت انار است که امسال بیش از ۸ هزار تن انار برداشت کردند.
۱۵ مهرماه تا پایان آبان‌ماه زمان برداشت انار در روستای محمودآباد است که شهرت بسیاری دارد و بازار هدف آن علاوه بر تهران و شهرستان‌های مختلف کشور، صادرات است و بیش از ۵۰ درصد محصولات روستا به کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه و روسیه صادر می‌شود. امسال رکورد وزن یک دانه انار، یک کیلو و ۷۰۰ گرم به ثبت رسیده است.
انار اشتغال‌زایی بسیاری در این روستا داشته است و به صورت مستقیم حدود ۳۰۰ نفر و غیر مستقیم اعم از کارگران فصلی، تاجران، حمل و نقل و ... ۳۰۰۰ هزار نفر را مشغول به کار کرده است. روستاییان به شیوه سنتی فرآوری انار را هم در دستور کار دارند؛ رب انار، آب انار، شیره انار (یا سس انار) و ... از محصولات اصلی فرآوری شده روستاییان است که زنان بار عمده آن را بردوش گرفته‌اند. انار موجب احیای صنعت گردشگری روستا هم شده است و روزانه به خصوص در آخر هفته‌ها گردشگران برای تماشای روستا به خصوص روند برداشت انار و فرآوری محصولات و همچنین خرید از مبدأ، راهی روستا می‌شوند.
شهرت انار روستای محمودآباد به خاطر طعم خاص آن است. در این روستا انواع انار شامل پوست نازک (به اصطلاح محلی گلو باریک)، انار شیرین، انار دون سیاه برداشت می‌شود اما عمده محصولات، همان پوست نازک‌ها هستند.

اشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستاییاشتغال روستایی