جایزه جشنواره کبوتر زرین در دستان کاریکاتوریست اصفهانی + عکس


جایزه جشنواره کبوتر زرین در دستان کاریکاتوریست اصفهانی + عکس

جایزه دوم جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین ، به کاریکاتوریست اصفهانی رسید. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ جشنواره... ادامه مطلب نوشته جایزه جشنواره کبوتر زرین در دستان کاریکاتوریست اصفهانی + عکس اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

جایزه دوم جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین ، به کاریکاتوریست اصفهانی رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ جشنواره کبوتر زرین به مناسبت هفدهم مهرماه روز جهانی پست و با هدف قدردانی از تلاش‌های کارکنان شبکه پستی کشور در دوران همه گیری ویروس کرونا برگزار شد که ۹۳ اثر از ۵۰ کاریکاتوریست کشور دریافت شد.

بر اساس رأی هیئت داوران، مهناز یزدانی از استان اصفهان با اثر زیر رتبه دوم را کسب کرد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

برگزاری این جشنواره مورد توجه ویژه اتحادیه جهانی پست قرار گرفت و خبر‌های مربوط به آن در رسانه‌های این اتحادیه، برای کشور‌های عضو اطلاع رسانی شد.

مهناز یزدانی یکی از موفق‌ترین هنرمندان در دو حوزه کارتون و انیمیشن است.

وی متولد شهریور ۱۳۵۹ است و به عنوان کاریکاتوریست، کارگردان، انیماتور و فیلمنامه نویس در حوزه انیمیشن از سال ۱۳۸۰ مشغول به فعالیت است و تاکنون در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی موفق به کسب رتبه شده است.

به گزارش شیرین طنز، جایزه اول به مهدی عزیزی از استان گلستان تعلق گرفت و مهناز یزدانی از استان اصفهان و محمود نظری هم از استان همدان حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق