رییس جمهور فرانسه باید محاکمه شود


رییس جمهور فرانسه باید محاکمه شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سخنان اهانت آمیز رییس جمهور فرانسه نسبت به پیامبر گرامی اسلام گفت: مکرون باید در سازمان ملل محاکمه شود.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رفتارهای رییس جمهور فرانسه در روزهای اخیر گفت: قطعا جایگاه پیامبر بزرگوار اسلام یک جایگاه جهانی است، اظهارات و بیانیه دولت فرانسه و رییس جمهور این کشور نمی تواند بر عزم چندین میلیارد مسلمان در دنیا خللی ایجاد کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اظهارات و رفتارهای دولتمردان فرانسه جز اینکه این کشور را از جایگاهی که دارد نزد مردم، مسلمانان و مردم آگاه جهان پایین می آورد و تنزل می دهد، عایدی دیگری برای این دولت نخواهد داشت.

وی بیان کرد: آنچه که امروز رییس جمهور فرانسه مطرح می کند از سر استیصال و ضعف هایی است که در دولتش دارد و می خواهد با بیان کردن این مسایل ضد اسلامی سرپوشی بر این مشکلات بگذارد.

وی ادامه داد: باید رییس جمهور فرانسه در سازمان ملل و شورای امنیت به خاطر اظهار نظرهایش در رابطه با پیامبر گرامی اسلام محاکمه شود.

وی با اشاره به تجمع و راهپیمایی مسلمانان در سراسر جهان گفت: مسلمانان با آگاهی کامل و با وحدت باید در سراسر جوامع اسلامی به پا خیزند و این اهانت های رییس جمهور فرانسه را محکوم کنند و آنها دیگر جرات پیدا نکنند چنین اهانت هایی به پیامبر صلح و اخلاق وارد کنند.

رضازاده با اشاره به احضار کاردار فرانسه در کشورمان به وزارت خارجه گفت: بیانیه مجلس شورای اسلامی بر محکومیت این اقدام دولت فرانسه مواضع پارلمان جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با این سخنان سخیف نشان داد.

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش