سرلشکر موسوی: آنچه در نزاجا اتفاق افتاده، معجزه است/امیر حیدری: نزاجا تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است


سرلشکر موسوی: آنچه در نزاجا اتفاق افتاده، معجزه است/امیر حیدری: نزاجا تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است

فرمانده کل ارتش با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

خبرگزاری ایسنا: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از ادوات و تجهیزات بازتولید شده‌ی نیروی زمینی ارتش (نزاجا) که در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، بابیان اینکه «خدارا شاکرم که امروز شاهد تجلی گوشه‌ای از نتایج مدیریت و فرماندهی جهادی هستیم»، اظهار کرد: به لطف خدا طی سال‌های اخیر و با تصدی فرماندهی نیروی زمینی توسط امیر حیدری فرماندهی و مدیریت جهادی در این نیرو جریان یافته و تا پایان‌ترین رده‌ها توسعه یافته است و امروز در هر رده از نیروی زمینی امروز شاهد تلاش و مدیریت جهادی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در سال‌های اخیر در نزاجا اتفاق افتاده، چیزی شبیه معجزه است؛ امروز نیروی زمینی تبدیل به نیرویی صددرصد متحرک شده که بدون نیاز به کمک‌های بیرونی قادر است همه‌ی ماموریت‌هایی که بر عهده دارد را انجام دهد.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه تحرک از شاخصه‌های مهم توان رزم نیرو‌های مسلح و یکی از بخش‌هایی که با تاکید فرماندهی کل قوا مورد توجه گرفته است، گفت: امروز شاهد ارتقای تحرک در بخش سنگین و فوق سنگین نیروی زمینی ارتش هستیم؛ این اتفاق در همه بخش‌ها از جمله آتش، آموزش، تاکتیک‌ها روش ها، شاختارها، نو شدن سازمان‌ها و آموزش‌ها و چگونگی ورود به میدان و از همه مهم‌تر در حوزه انگیزه نیز رخ داده است؛ مبنای روحی و انگیزه‌ای که امروز بعد از بیش از ۴۰ سال از پیروی انقلاب اسلامی در نیروی زمین ارتش وجود دارد، همان مبنای انقلابی و مبنایی است که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

سرلشکر موسوی در پایان با اشاره به توان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش امروز قادر است با قدرت در همه رده‌ها، همه مأموریت‌های خود را صددرصد با موفقیت به سرانجام برساند.

امیر حیدری: نزاجا برای بازسازی ادوات مورد نیاز، تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به بازسازی بخش هایی از ناوگان تحرک و ترابری این نیرو خاطرنشان کرد: نیروی‌زمینی ارتش برای بازسازی ادوات مورد نیاز تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است تا فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را تخقق بخشد.

به گزارش ایسنا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش (نزاجا) صبح چهارشنبه در مراسم رونمایی از ادوات و تجهیزات بازتولید شده‌ی این نیرو که با حضور فرمانده کل ارتش در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، اظهار کرد: نیروی زمینی ‌ارتش به عنوان قدرت نخست زرهی منطقه برای انتفال سریع تانک و سکوهای آتش خود نیازمند انواع کشنده های سنگین و فوق سنگین راهبردی است.

وی افزود: تولید این ‌کشنده های استراتژیک سابق بر این در دستان قدرت های بزرگ بود که بواسطه تحریم ها ما را از داشتن آنها محروم کرده بودند لذا بواسطه فرمایشات فرمانده معظم‌کل قوا مبنی بر روی پای خود ایستادن با نگاه به داخل، این موضوع را سرلوحه فعالیت های خود قرار دادیم.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه «نیروی‌زمینی ارتش برای بازسازی ادوات مورد نیاز تمام قابلیت‌های خود را پای‌کار آورده است تا فرمایشات فرمانده معظم کل قوا را تحقق بخشد»، خاطرنشان کرد: امروز با پشت سر گذاشتن تحریم های ظالمانه و تبدیل آن به فرصت تاریخی و با تکرار شعار همیشگی مرگ برآمریکا و بانیان‌ تحریم، تعداد ۱۹۵ دستگاه انوع کشنده های راهبردی سنگین‌ و فوق سنگین را در کلاس کیان، ذوالفقار و نصر به ناوگان نیروی زمینی ارتش محلق می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم در مجموع بیش از ۵۰۰ خودروی فوق سنگین تانک‌بر تاکتیکی در سراسر کشور به ناوگان تحرک نزاجا ملحق شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات