آب پاکی ریو فردیناند روی دست یونایتد و سولسشر


ریو فردیناند معتقد است که منچستریونایتد عملکرد خوبی برای صعود از گروهش داشته اما جز مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان به حساب نمی‌آید. نوشته آب پاکی ریو فردیناند روی دست یونایتد و سولسشر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آب پاکی ریو فردیناند روی دست یونایتد و سولسشر

فردیناند: منچستریونایتد جز مدعیان لیگ قهرمانان نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۹
آب پاکی ریو فردیناند روی دست یونایتد و سولسشر

ریو فردیناند معتقد است که منچستریونایتد عملکرد خوبی برای صعود از گروهش داشته اما جز مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان به حساب نمی‌آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونایتد با پیروزی ۱ – ۲ برابر پاری سن ژرمن به بالاترین سطح فوتبال اروپا بازگشت. اوله گونار سولشر حالا آماده دیدار تیمش برابر لایپزیش، صدرنشین بوندسلیگا، می‌شود که پس از پیروزی ۰ – ۲ برابر استانبول باشاکشهیر در صدر جدول گروه هشت ایستاده است. تیم یولین ناگلزمان هنوز در فصل ۲۱ – ۲۰۲۰ در هیچ دیداری شکست نخورده و این در حالی است که شیاطین سرخ در لیگ برتر پس از کسب تنها دو پیروزی از ۵ دیدار در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. فردیناند معتقد است که صعود به مرحله حذفی دستاورد درخشانی برای یونایتد با توجه به عدم ثبات کافی در این تیم است.

فردیناند مدافع سابق این تیم به بی تی اسپرت گفت:

” فکر نمی‌کنم منچستریونایتد جز مدعیان باشد. من آنها را در این دسته بندی قرار نمی‌دهم. فکر می‌کنم اگر از گروه صعود کنند اتفاق خوبی است و آغاز بسیار خوبی هم در این زمینه داشته‌اند. آنها باید امیدوار باشند که عملکردشان را بهبود ببخشند اما ثبات نکته کلیدی این فصل برای منچستریونایتد است تا بتواند نسبت به فصل گذشته رشد کند. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!