لزوم دیجیتالی کردن پرونده های معاونت فرهنگی


لزوم دیجیتالی کردن پرونده های معاونت فرهنگی

سرپرست حجاج ایرانی، دیجیتالی کردن داده های موجود در پرونده های معاونت فرهنگی و استفاده بیشتر از ابزارهای نو برای ایجاد تحول در خدمات رسانی دراین بخش را ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» که امروز در حاشیه بازدید از معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری سخن می گفت، بر لزوم باز ارزیابی دقیق و سریع پرونده روحانیون، معین ، معینه ها و مداحانی که با بعثه مقام معظم رهبری همکاری دارند، تاکید کرد و گفت: هدف اصلی از این اقدام دسترسی بروز به اطلاعات موجود در پرونده این افراد و بازنگری مستمر و آسیب شناسی با هدف بروز بودن خادمان ضیوف الرحمان و زائران عتبات عالیات است.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: تحقق این هدف به ارزیابی و انجام صحیح مسئولیت این افراد نیز کمک خواهد کرد و به اقدام بهنگام و بدون فاصله زمانی زیاد ازصحنه عملیات منجر خواهد شد.


دراین بازدید که حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین رکن‌الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، سرپرست حجاج ایرانی را همراهی می‌کرد، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با توضیحات حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیر و کارشناسان جذب و ساماندهی بعثه درجریان فعالیت‌ها و برنامه های در دست اجرا برای الکترونیکی کردن داده های موجود در این معاونت قرار گرفت.


برپایه این گزارش ، مدیر جذب و ساماندهی بعثه‌ از نحوه اجرای طرح دیجیتالی کردن داده های موجود در این مدیریت، مشکلات موجود و راه‌های رفع آن برای ساماندهی پرونده های بایگانی و همچنین خدماتی که ارائه می‌شود، گزارشی ارائه کرد.


حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی نیز از روحانیان، معین ، معینه ها و مداحان بعنوان سرمایه های این مجموعه نام برد و گفت: دراین مجموعه حدود چهل هزار پرونده باید دیجیتالی شود و در مرحله نخست چهل هزار برگه با هدف حفظ و صیانت از اطلاعات، تفکیک ، طبقه بندی ، مطابقت و اسکن می شود.


حجت الاسلام پروانه نیز ادامه داد: تاکنون حدود 27 هزار برگه طبقه بندی و در بیش از 8700 پرونده وارد شده است و ازاین به بعد هیچ برگه ای که حاوی اطلاعات روحانیان، معین ، معینه ها و مداحان باشد بدون اسکن وارد بایگانی نخواهد شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟