لباس ورزشی به 53 تیم‌ فوتبال محلات ماهشهر اهدا شد


لباس ورزشی به 53 تیم‌ فوتبال محلات ماهشهر اهدا شد

اهواز - ایرنا - مقداری لباس ورزشی به 53 تیم فوتبال محلات بندر ماهشهر روز چهارشنبه در آیینی اهدا شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر در این آیین با اشاره به ظرفیت بالای تیم‌های فوتبال محلات در بندرماهشهر گفت: شوق و شور علاقه مندان به فوتبال در این منطقه بسیار چشمگیر است و ما وظیفه خود می‌دانیم که امکانات انجام مسابقات فوتبال در منطقه را برای آنها فراهم کنیم.

محسن آتش زمزم با بیان اینکه هلدینگ خلیج فارس در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال را خارج از اعتبارات شورای راهبردی، به طرح‌های خرسندساز در منطقه اختصاص داده افزود: طرح‌های مربوط به ورزش و تهیه و اهدای لباس ورزشی نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

وی همچنین به سرعت بخشیدن در اجرای پروژه‌های شرکت‌های پتروشیمی در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: اعتبارات تمام پروژه های ورزشی مصوب در شورای راهبردی که کلنگ آن به زمین زده شده از سوی شرکت های پتروشیمی منطقه تامین شده است.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با توجه به هماهنگی صورت گرفته شرایط را برای ارتقای سطح تعهدات و مسوولیت‌های اجتماعی در امور ورزش و کمک به تیم‌های ورزشی فراهم کرده و در جهت تقویت تیم‌های محلات حمایت‌هایی را در دستور کار خود قرار دهیم.

همچنین قادر شریفی رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر با بیان اینکه کمک به ورزش محلات، اثرات فرهنگی بسیار خوبی دارد گفت: اهمیت رسیدگی به ورزش محلات بر ما پوشیده نیست و در این جهت نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

قادر شریفی با تشکر از شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر بیان کرد: این اقدام بسیار ارزشمند است و باعث ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران می‌شود و امیدواریم در زمان های دیگری، شاهد توزیع البسه ورزشی بین تیم های فوتبال محلات باشیم.

در این آیین فرماندار و امامان جمعه ماهشهر و شهرک طالقانی با تقدیر از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و عملیات غیرصنعتی ماهشهر به دلیل توجه به حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و اجرای این برنامه‌، خواستار اجرای چند پروژه ورزشی از جمله ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در چند نقطه بندرماهشهر شدند.

در این آیین علاوه بر اینکه به تمام بازیکنان ۵۳ تیم محلات بندر ماهشهر لباس ورزشی اهدا شد، از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ماهشهر در عرصه استانی و ملی تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز