تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند


تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند

درست هفت سال پیش در چنین روزی شماره هفت محبوب آبی ها از فوتبال خداحافظی کرد. نوشته تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند

تصویری به جا مانده از 7 آبان 1395 روز خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۵
تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند

درست هفت سال پیش در چنین روزی شماره هفت محبوب آبی ها از فوتبال خداحافظی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی درست چند روز قبل از بازی با مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران تصمیم خود را برای بوسیدن چهار گوشه زمین گرفته بود یک تصمیم عجیب و ناگهانی دیگر که همه حتی امیر قلعه نویی سرمربی وقت استقلال را در شوک فرو برد .

دقیقه ۸۶ بازی با مس کرمان بود که تابلوی تعویض بالا رفت و فرهاد دوان دوان لب خط آ مد و با امیر دست داد اما ناگهان مسیرش را به سمت نقطه کرنر کج کرد و سمت نیمکت نرفت قلعه نویی وقتی سرش را چرخاند درست مثل ۵هزار تماشاگر استقلالی حاضر در ورزشگاه دید فرهاد مشغول بوسیدن زمین است. ناگهان همه در بهت و حیرت فرو رفتند و از هم سوال کردند که آیا فرهاد دیگر نمی خواهد فوتبال بازی کند؟اصلا چرا او در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر خداحافظی می کند؟خود مجیدی بعدها در این مورد گفت:

اتفاقا این طوری راحت تر بودم دیدید هواداران چطور گریه می کردند؟ من نمی خواستم جمعیت بیشتری در ورزشگا باشند. تحمل گریه های همین ۵هزار نفر را هم نداشتم و روز خیلی سختی بود.

حالا هفت سال از آ ن روز می گذرد و فرهاد مجیدی همچنان میان بخش زیادی از هواداران استقلال محبوب است او در لباس مربیگری پرسپولیس و سپاهان را برد اما یک استعفای مجازی و البته بد موقع در واکنش به مذاکره بد موقع تر سعادتمند با استراماچونی همه چیز را خراب کرد تا دست استقلال و فرهاد مجیدی از جام کوتاه بماند و رویاهای شیرین آنها نقش برآب شود.

تصویری که داغ دل هواداران استقلال را تازه می کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا