راننده کامیون مسبب تصادف زنجیره‌ای محور چابهار است


راننده کامیون مسبب تصادف زنجیره‌ای محور چابهار است

زاهدان _ایرنا- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ راننده کامیون را عامل بروز حادثه تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار- دشتیاری تشخیص دادند.

سرهنگ‌ مصطفی کول‌زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت داشت: حادثه رانندگی زنجیره ای بین یک دستگاه کامیون کشنده، یک دستگاه سواری پراید، یک دستگاه مینی بوس هایس و یک دستگاه وانت تویوتا دو کابین ساعت ۱۱ امروز در کیلومتر ۲۵ محور چابهار - دشتیاری رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی ۹ نفر مجروح شدند که یک نفر آنان علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان جان سپرد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه ارتباطی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: خالد صادقی یکی از تجار منطقه آزاد چابهار و از مجروحان تصادف زنجیره‌ای مسیر چابهار - دشتیاری فوت کرد.

دکتر محمدمهران امینی‌فرد اظهارداشت: در این حادثه زنجیره‌ای که بین کامیون، مینی بوس هایس، تویوتا وانت و سواری پراید رخ داد ۹ نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: از مجموع مجروحان این حادثه که در بیمارستان امام علی(ع) چابهار بستری هستند تاکنون یک نفر فوت و ۲ نفر دیگر با شرایط وخیم تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تعدادی از مجروحان این حادثه از مسوولان منطقه آزاد چابهار هستنند اما خودروی حامل ۲ نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل منطقه آزاد که در این مسیر در حرکت بوده دچار حادثه نشده و مشکلی برای آنان پیش نیامده است.

وی بیان کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۱ امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار رخ داد.

امینی فرد ادامه داد: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.

نایب رییس و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اتفاق مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و تعدادی از مدیران و مسوولان و فعالان اقتصادی این منطقه در حال عزیمت به منطقه مرزی ریمدان بودند که یکی از خودروهای این کاروان دچار حادثه شد اما نمایندگان مجلس و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار در خودروی دیگری بودند که مشکلی برای آنان پیش نیامده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...