آموزشگاه‌های رانندگی سه شهرستان همدان تعطیل شد


آموزشگاه‌های رانندگی سه شهرستان همدان تعطیل شد

همدان- ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: آموزشگاه‌های رانندگی سه شهرستان رزن، تویسرکان و نهاوند به منظور کاهش شیوع کرونا تعطیل شد.

سرهنگ علی فکری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی سایر نقاط استان همدان به جز سه شهرستان یاد شده باز بوده اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال هستند.

وی اضافه کرد: آموزشگاه های رانندگی در سه شهرستان رزن، تویسرکان و نهاوند تا زمان بازگشت وضعیت شیوع کرونا در این مناطق به شرایط عادی تعطیل بوده و با عبور از این شرایط مجدد بازگشایی می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: همچنین برگزاری آزمون‌های آیین‌نامه و عملی گواهینامه در این شهرستان ها لغو شده است و تا اطلاع بعدی هیچگونه آزمونی در این سه شهرستان برگزار نمی شود.

سرهنگ فکری ادامه داد: ۴۲ آموزشگاه رانندگی در استان همدان فعالیت دارند که هشت مورد از این تعداد در سه شهرستان رزن، تویسرکان و نهاوند قرار دارند.

وی بیان کرد: هر چند آموزشگاه رانندگی در هفت شهرستان همدان همچنان فعال هستند اما تیم‌هایی به صورت مستمر اقدام به سرکشی و بازدید از این آموزشگاه‌ها و بررسی میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌کنند.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کرونا در کشور تا چهارشنبه هفتم آبان ماه به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر و شمار جانباختگان به ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسیده است و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز، هشدار و زرد کرونا هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن