حقیقتی تلخ درباره نوشیدن قهوه که هیچ کس از آن مطلع نیست


وقتی از خواب بیدار می شوید خوردن اولین خوراکی و نوشیدنی می تواند تاثیر زیادی بر روی سلامتی شما بگذارد. آب، قهوه، چایی و آبمیوه کدام می تواند برا بدن شما مفید باشد؟ اینجا است که می فهمید قهوه می تواند سلامتی بدن شما را به خظر بیندازد.

حقیقتی تلخ درباره نوشیدن قهوه که هیچ کس از آن مطلع نیست

وقتی از خواب بیدار می شوید خوردن اولین خوراکی و نوشیدنی می تواند تاثیر زیادی بر روی سلامتی شما بگذارد. آب، قهوه، چایی و آبمیوه کدام می تواند برا بدن شما ضرر داشته باشد؟ اینجا است که می فهمید قهوه می تواند سلامتی بدن شما را به خطر بیندازد.

تحقیقات نشان داده است که نوشیدن یک فنجان قهوه به محض بیدار شدن از خواب ایده خوبی نمی تواند برای بدن شما باشد. اما نکته این مطلب در این است که نوشیدن اولین فنجان قهوه بعد از صبحانه می تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.

این امر به این دلیل اتفاق می افتد که کافئین پس از یک خواب شبانه ناخوشایند و با معده خالی می تواند تاثیر منفی بر روی سطح قند خون شما بگذارد.

اما نکته مهم در این است که نوشیدن اولین چیز بر روی شروع روز بسیار مهم و مفید است زیرا بدن شما هشت ساعت و بیشتر بی آب مانده است و هر روز صبح دچار کم آبی می شود.

در ادامه 3 نوشیدنی مفید که می تواند به سلامت بدن شما کمک کند را به شما معرفی خواهیم کرد:

آب لیمو: فواید آب لیمو، گرم یا سرد، بسیار چشمگیر است. در مرحله اول (دو قاشق غذاخوری) آب لیمو تقریباً یک چهارم ویتامین C توصیه شده روزانه شما را شامل می شود. بعد به هضم ، هیدراتاسیون و حتی از کاهش وزن کمک می کند. همچنین محتوای ویتامین C یک معجزه برای پوست است که به کاهش چین و چروک پوست و به خشکی پوست از پیری و آسیب نور خورشید کمک می کند.

حقیقتی تلخ درباره نوشیدن قهوه که هیچ کس از آن مطلع نیست

سرکه سیب :کاهش وزن، هضم بهتر غذا و تقویت ایمنی بدن با سرکه سیب در ارتباط است. شما می توانید به صورت مستقیم بنوشید، با آب مخلوط کنید یا به مواد غذایی اضافه کنید.

چای سبز: در حالی که چای سبز حاوی کافئین است اما کمتر از نصف فنجان قهوه است. همچنین مصرف چای سبز به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های زیاد با لیست طولانی از فواید سلامتی در ارتباط است. نشان داده شده است که کلسترول را کاهش می دهد، به جلوگیری از طیف وسیعی از مسائل مربوط به قلب، بهبود عملکرد مغز و حتی محافظت در برابر سرطان کمک می کند. برای تقویت بیشتر، یک تکه لیمو اضافه کنید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 13.7 هزار سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 34.1 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 66.8 هزار استقبال گسترده از طرح پیش فروش محصولات سایپا با اعمال قیمت‌های جدید شورای رقابت/ تعداد ثبت نام کنندگان از مرز ۲۲۰ هزار نفر گذشت! | 21.1 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 84.0 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟