رویداد ایده‌پردازی صدور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود


رویداد ایده‌پردازی صدور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران از آغاز فراخوان رویداد ایده‌پردازی صدور انقلاب اسلامی ویژه طلاب خبر داد و گفت تا 12 آبان طلاب برای شرکت در این رویداد فرصت دارند.

روح الله عبداللهی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فراخوان در محورهای وحدت مذاهب اسلامی برای صدور گفتمان استکبار ستیزی انقلاب اسلامی، برادری و هم افزایی نخبگان مذاهب اسلامی در جهت تقویت فضای تقریبی حوزه‌های علمیه ذیل گفتمان انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طلاب می‌توانند تا روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه آثار خود را ارسال کنند، گفت: برترین‌ها از طریق شناسه‌ی ایده علم و عمل معرفی و به نفرات برتر نیز یک میلیون تومان هدیه اهدا خواهد شد.

انتخابات کانون مداحان استان تهران آغاز شد

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان در حوزه های چهارگانه پایتخت ازجمله شمال شرق، شمال غرب، جنوب شرق وجنوب غرب و نیز شهرستانهای شمیرانات، قرچک، پیشوا، پاکدشت، ملارد، فیروزکوه، شهریار، قدس، بهارستان و اسلامشهر امروز(۹ آبان) از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

عبداللهی خاطرنشان کرد که بنا به نظر روسای ادارات، تا ساعت ۱۹، این زمان قابل تمدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه این انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: در انتخابات امروز، افزون بر ۳۰۰ مداح کاندیداتوری خود را اعلام کرده اند.

به گفته دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران ۵ تا ۱۱ نامزد (بر اساس مستمر بودن مداحان در هر اداره) به عنوان اعضای کانون‌های شهرستانی معرفی خواهند شد.

عبداللهی با بیان اینکه نتایج نهایی انتخابات ۱۰ آبان ماه اعلام می شود افزود که پس از انتخابات اعضای اصلی ۹نفره مداحان استان تهران برگزار می‌شود.

پویش مجازی «از محمد بگو» در استان تهران

مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این پویش مجازی پس از توهین رییس جمهوری فرانسه به ساحت نبی مکرم اسلام برپا شده‌است.

وی با بیان این که در این پویش در نظر است تا ناآگاهی به ساحت پیامبر اکرم را از طریق احادیث، روایات، آیات قرآنی، کلام اهل بیت، داستانک، شعر، دلنوشته، سخنرانی‌های چهره‌های دینی و مذهبی، بهره‌گیری از شخصیت اهالی هنر، سینما و ورزش افزایش دهیم، گفت: تلاش داریم تا با این رویکرد شخصیت مبارک پیامبر را به عالم شناسانده و از جسارت‌ها و توهین‌ها جلوگیری کنیم.

به گفته عبداللهی این پویش همزمان با ولادت نبی اکرم (۱۳ آبان) در فضای مجازی آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا