دانش آموزالبرزی مدال طلا جهانی تکواندو نوجوانان را از آن خود کرد


دانش آموزالبرزی مدال طلا جهانی تکواندو نوجوانان را از آن خود کرد

کرج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: مهدی حاجی موسایی از دانش آموزان این استان، مدال طلا جهانی اولین دوره مسابقات آنلاین تکواندو نوجوانان را از آن خود کرد.

سالار قاسمی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: مسابقات جهانی تکواندو قرار بود ۲۳ الی ۲۷ مهرماه سال جاری به میزبانی بلغارستان و در شهر صوفیه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اولویت بودن سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ تکواندوی جهان لغو و این دوره از مسابقات به صورت آنلاین برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه دراین دوره ازمسابقات جهانی ۴ دانش آموز دختر و پسر برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند، اضافه کرد: در این رقابت تکواندو کاران نوجوان ۳۲ کشور از جمله آمریکا شرکت کردند.

وی بیان داشت: مهدی حاج موسایی از دانش آموزان پایه یازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی دبیرستان غیر دولتی سعادت آموزش و پرورش ناحیه سه کرج است که توانست در مسابقات آنلاین فلیپین سال ۲۰۲۰ مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

قاسمی تصریح کرد: این دانش آموز البرزی در کارنامه ورزشی اش مدال طلای تکواندو نونهالان آسیا در کشور ویتنام سال ۲۰۱۷ را نیز به ثبت رسانده است.

وی یادآورشد: در کارنامه ورزشی این دانش آموز افتخارآفرین البرزی ۴۰ مدال کشوری - استانی در مسابقات مختلف تکواندو نونهالان و نوجوانان به چشم می خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: مهدی حاج موسایی عضوتیم ملی تکواندو نوجوانان با کسب مدال طلا و حذف رقبای آمریکایی دراین دوره از مسابقات توانست بار دیگر پرچم مقدس جمهوری ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد.

قاسمی تاکید کرد: به رغم کمبود ها و زیرساخت ها درحوزه ورزش دانش آموزی البرز اما دانش آموزان این استان با پشتکار و توکل به خدا و به یاد شهدای گرانقدر از جمله شهید " سردار حاج قاسم سلیمانی " در رقابت های جهانی - کشوری شرکت می کنند و با کسب مدال های رنگارنگ برای ایران اسلامی و البرزنشینان افتخار می آفرینند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید