عکس / جزئیات مرگ هولناک زن و مرد ایرانی به همراه 2 فرزندشان در کانال مانش / مرد ایرانی دستگیر شد


عکس / جزئیات مرگ هولناک زن و مرد ایرانی به همراه 2 فرزندشان در کانال مانش / مرد ایرانی دستگیر شد

حوادث رکنا: سباستین پیو، دادستان منطقه دانکرک در فرانسه گفته است که یک مرد ایرانی را به ظن ارتباط با مرگ چهار پناهجوی ایرانی در کانال مانش بازداشت کرده است.

به گزارش رکنا، رسول ایران نژاد و همسرش، شیوا محمد پناهی و دو فرزند آنان به نام های آنیتا، نه ساله و آرمین، شش ساله، هنگامی که با قایق از فرانسه عازم بریتانیا بودند در نتیجه غرق شدن قایق حامل پناهجویان جان خود را از دست دادند.
فرزند پانزده ماهه این خانواده به نام آرتین و دو سرنشین دیگر قایق ناپدیده شده اند و احتمال می رود که آنان نیز جان باخته باشند.
این قایق از سواحل دانکرک به سوی بریتانیا عزیمت کرده بود و قرار بود با عبور از کانال مانش، بیست و دو سرنشین خود را در سواحل بریتانیا پیاده کند.
به گفته رسانه های محلی دانکرک، فرد بازداشتی هدایت یک قایق نیمه لاستیکی حامل بیست و دو پناهجو را برعهده داشت که از اردوگاه پناهجویان گراند-سینت در نزدیکی دانکرک عازم بریتانیا بودند. هنگام عبور قایق از کانال مانش شرایط جوی نامساعد و دریا متلاطم بود.
دادستان دانکرک گفته است که فرد بازداشتی براساس اظهارات نجات یافتگان از این حادثه شناسایی و بازداشت شده است. او در حال حاضر "در مرحله بازپرسی" است اما انتظار می رود به قتل غیرعمد متهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...