پیش‌بینی قیمت طلا تا انتخابات آمریکا/ در التهابات طلا نخرید


نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: با توجه به انتخابات آمریکا در هفته آینده از یک طرف و کاهش طلای جهانی و قیمت دلار، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه کاهشی باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز، گویا بازارها پیروزی جو بایدن در انتخابات را پذیرفته‌اند یا حداقل با توجه به پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، هم نرخ طلای جهانی در حال کاهش است و هم دلار. فعالان بازار می‌گویند کاهش قیمت طلا تا انتخابات آمریکا ادامه‌ دارد.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر درباره شرایط بازار طلا تا انتخابات آمریکا گفت: ارزهای وارد شده از کشورهای همسایه توسط بانک مرکزی به خوبی توزیع شده است. با توجه به اینکه هفته آینده در انتخابات آمریکا کلید خواهد خورد به نظر می‌رسد که قیمت طلا و دلار روند کاهشی خواهد داشت.

پیش‌بینی قیمت طلا تا انتخابات آمریکا/ در التهابات طلا نخرید

مسعود یزدانی افزود: چنانچه بایدن پیروز انتخابات شود ریزش قیمت طلا شدیدتر از شرایط فعلی است. قطعا در شرایط پیش ‌روی کشور ریال نیز تقویت خواهد شد. در حقیقت افزایش یا کاهش قیمت طلا و دلار به انتخابات آمریکا بستگی دارد. ممکن است با روی کارآمدن بایدن، ایران بتواند طلب‌های ارزی خود را از سایر کشورها اخذ کند. در چنین شرایطی قیمت دلار کاهش می‌یابد و مراودات بانکی نیز آسان‌تر خواهد شد.

او اظهار کرد: فعلا مردم برای خرید طلاهای آب شده و سکه عقب‌نشینی کرده‌اند و منتظر نتایج انتخابات آمریکا هستند. توصیه ما به خریداران کلان طلا این است که فعلا در این التهابات طلا نخرند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

شخصیت تان به شما می گوید چه رژیم لاغری برای شما مناسب است | 43.9 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 84.4 هزار سقوط بسیار عمیق قیمت طلا، طلا چقدر کاهش خواهد یافت؟ | 189.9 هزار ۵ فایده ریختن سرکه در ماشین لباسشویی | 140.8 هزار شخصیت خود را با این آزمون بشناسید+پاسخ | 77.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس