شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد


شکارچی غیر مجاز در پردیس دستگیر شد

تهران- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس گفت: فردی که یک راس کل سه ساله را در منطقه حفاظت شده حوزه جغرافیایی شهرستان پردیس شکار کرده بود، دستگیر شد.

عزیز میکائیلی شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شکارچی متخلف در محدوده روستای باغکمش با همکاری کلانتری شهر بومهن دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه با نیروی انتظامی و در جریان گشت و پایش منطقه توسط مامورین کلانتری بومهن فردی شکارچی غیر مجاز با لاشه یک راس حیات وحش کشف و مراتب پس از اطلاع به یگان محیط زیست شهرستان صورتجلسه و جهت تعیین تکلیف و طی مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی شهرستان قرار گرفت .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس اظهارداشت: حدود ۸۵ درصد شهرستان پردیس در داخل پهنه های حفاظت شده تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است و به استناد قوانین و مقررات ملاک عمل به ویژه قانون صید و شکار و قانون مجازات اسلامی ، شکار غیر مجاز حیات وحش علاوه بر پیگیری کیفری علیه متخلفان ، پیگرد حقوقی و جبران غرامت و خسارت سنگین را نیز به دنبال دارد .

میکائیلی گفت: سامانه ۱۵۴۰ و شماره تلفن ۷۶۲۷۲۹۲۵ آماده دریافت اخبار و گزارشات شهروندان محترم در طول شبانه روز است و شهروندان می توانند موارد تخلف را اطلاع بدهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی