اندروید قابلیت لرزش دسته های بازی را شبیه سازی می‌کند


اندروید قابلیت لرزش دسته های بازی را شبیه سازی می‌کند

اندروید درحال آماده سازی توانایی کنترلر‌های بازی برای استفاده از ویژگی‌های سر و صدا شبیه به دسته های بازی با سیستم عامل خود است.

اندروید قابلیت لرزش دسته های بازی را شبیه سازی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر بازی‌ها در سیستم عامل اندروید بسیار گسترش یافته است و همچنین لوازم جانبی مورد استفاده در تلفن‌های همراه و تبلت‌هایی برای بازی‌هایی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند نیز پیشرفت چشم گیری داشته‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که اندروید درحال آماده سازی توانایی کنترلر‌های بازی برای استفاده از ویژگی‌های سر و صدا با سیستم عامل خود است.

اخیرا یک ردیاب برای پشتیبانی از سر و صدا در کنترلر‌های بازی متصل به دستگاه‌های سیستم عامل اندروید دوباره بازگشایی شده است که این مهم در مارس سال ۲۰۱۹ شروع شد و در آوریل امسال با عنوان منسوخ بسته شد. ولی هفته پیش پیامی از طرف گوگل منتشر شد که در این پیام آمده بود: این ویژگی برای نسخه بعدی در نظر گرفته خواهد شد!

آیا این فناوری قابل دسترس است؟

هنوز هیچ تضمینی برای رسیدن به این واقعیت وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد گوگل حداقل مایل است آن را بررسی کند. در حالی که برخی از توسعه دهندگان روش‌های هک کننده‌ای را برای کنترل سر و صدا کردن بازی‌ها با لرزاندن دستگاه خود ارائه داده اند، که متاسفانه کنترل کردن این سر و صدا از این طریق نیز امکان پذیر نیست.

اندروید قابلیت لرزش دسته های بازی را شبیه سازی می‌کند

این فناوری برای Android TV است که اخیرا بیشتر روی بازی متمرکز شده است. روش‌های دیگری نیز در مورد این محدودیت وجود دارد، مانند Stadia Controller که به Wi-Fi و جریان بازی متصل می‌شود تا همچنان از سر و صدا استفاده کند. البته این برای بازی‌هایی که به صورت محلی اجرا می‌شوند قابل استفاده نیستند. در صورت آپدیت این ویژگی، احتمالا محدود به نسخه‌های جدید اندروید است و فقط با کنترلر‌های انتخابی محدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید

تمرکز سرویس Facebook Gaming فقط بر روی بازی‌های رایگان موبایل

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟