مرکز رشد شهرستان کهگیلویه راه اندازی می‌شود


مرکز رشد شهرستان کهگیلویه راه اندازی می‌شود

یاسوج- ایرنا- رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمایت از افراد حقیقی و حقوقی، موسسات کوچک و متوسط در توسعه کارآفرینی، مرکز رشد شهرستان کهگیلویه وابسته به پارک علم و فناوری استان راه اندازی می شود.

سید شمس الدین هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز رشد واحدهای فن آور کهگیلویه مرکزی است چند منظوره که تحت نظارت پارک علم و فناوری استان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت طی ماه های گذشته فعالیت خود را به طور جدی شروع کرده است.

وی بیان کرد: در این مرکز، افراد حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های نوآور و فناور می توانند مستقر شده و علاوه بر استفاده از امکانات و زیرساخت های موجود از دیگر حمایت های مختلف مرکز از جمله ارائه تسهیلات مالیاتی، نظام وظیفه، گمرکی، بیمه ای و تسهیلات مالی نیز برخوردار شوند.

هاشمی اظهارکرد: تاکنون ۱۵ گروه فناور جهت استقرار در مرکز رشد کهگیلویه درخواست خود را ثبت کردند.

وی افزود: مرکز رشد واحدهای فناور کهگیلویه با مالکین ایده ها، کسب و کار های نوآورانه و همه افراد و گروه های حقیقی و حقوقی که برای پیاده سازی و اجرای ایده های خود همکاری ویژه خواهد داشت.

هاشمی گفت: کارآفرینان در این مرکز می توانند با دریافت حمایت های ویژه، دستاوردهای تحقیقاتی، ایده های نوین و یافته های علمی خود را به کسب و کار تجاری تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: هدف این مرکز ارائه خدمات پشتیبانی جهت ایجاد و توسعه حرفه های جدید توسط کارآفرینان و مالکین ایده های نو در زمینه های کسب و کار نیز است.

هاشمی ماموریت اصلی مرکز رشد کهگیلویه را ایجاد فضای مناسب جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، فناورانه و حمایت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان ذکر کرد.

وی تصریح کرد: مخاطبین در کهگیلویه برای استقرار در مرکز رشد شهرستان می توانید به آدرس www.mrk.kbstp.ir مراجعه و دخواست خود مبنی بر استقرار در مرکز را ثبت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی