تمجید ویژه غلامی از علی کریمی


تمجید ویژه غلامی از علی کریمی

بازیکن سابق ماشین سازی می‌گوید در مدت زمان مصدومیتش آنطور که باید به او رسیدگی نشده است. نوشته تمجید ویژه غلامی از علی کریمی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید ویژه غلامی از علی کریمی

توحید غلامی: اگر همه مثل علی کریمی بودند فوتبال ایران گلستان می‌شد
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
تمجید ویژه غلامی از علی کریمی

بازیکن سابق ماشین سازی می‌گوید در مدت زمان مصدومیتش آنطور که باید به او رسیدگی نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توحید غلامی، هافبک سابق تیم سپیدرود پس از انتقال به تیم ماشین سازی تبریز با مصدومیت رو به رو شده و باقیمانده مسابقات فصل را از دست داد.

غلامی درباره وضعیتش پس از مصدومیت گفت:

مصدومیتم مدت زیادی است که رفع شده و با انگیزه تمریناتم را دنبال می‌کنم. هنوز برای آینده تصمیم نگرفتم و به هرحال عجله‌ای برای انتخاب ندارم. باید یکی دو هفته از مسابقات لیگ برتر بگذرد تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. در این مدت چند پیشنهاد داشتم اما مایلم تا بیشتر زمان بگذرد و بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

او با گلایه از پیگیری مسئولان باشگاه ماشین سازی پس از مصدومیتش گفت:

من مصدوم شده بودم اما مدیریت وقت ماشین سازی مصاحبه می‌کرد و به وضعیت من رسیدگی نمی‌کردند. واقعا به این نتیجه رسیدم که در فوتبال ایران هیچ ارزشی برای بازیکن قائل نیستند، در فوتبال ما به اندازه محدودی انسان‌های بزرگ وجود دارند.

او ادامه داد:

همه که آقای علی کریمی نمی‌شوند، اگر همه مثل ایشان بودند فوتبال ما گلستان می‌شد اما اکثرا می‌بینیم که به دنبال پول و منافع شخصی خودشان هستند. وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود نباید داد و بیداد کند تا حقش را بگیرد. این حق طبیعی یک بازیکن تحت قرارداد با یک باشگاه است که وقتی مصدوم شد پیگیر امور او باشند. این اتفاقات گذشته و من هم به همین خاطر تصمیم دارم تا برای انتخاب بعدی بیشتر حواسم را جمع کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...