کیفیت حدود 1500مدرسه ابتدایی در کرمان مورد سنجش قرار گرفت


کیفیت حدود 1500مدرسه ابتدایی در کرمان مورد سنجش قرار گرفت

کرمان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برنامه تدبیر در بیش از هزار و 460 آموزشگاه دوره ابتدایی در این استان اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، عباس ضیا روز یکشنبه در نشست مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان در ارتباط مجازی با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان افزود: اجرای نظام سنجش و تضمین کیفیت مدارس (برنامه تدبیر) در بیش از هزار و ۴۶۰ آموزشگاه دوره ابتدایی این استان اجرا شده، همچنین مهلت خودارزیابی این برنامه توسط مدیران مدارس برای آن دسته از مدارسی که این برنامه در آن ها انجام نشده یا ناقص اجرا شده از یکشنبه ۱۱ آبان تا دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مهلت بررسی برنامه سالانه توسط ارزیابان بیرونی و تایید نهایی برنامه در سامانه همگام، قسمت تدبیر تا ۱۵ آبان ۹۹ است و قابل تمدید نیست، تاکید کرد: ارزیابان بیرونی هر چه سریعتر از طریق سایت همگام در این خصوص اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: ۳۳ هزار و ۹۱۴ نوآموز پیش دبستانی در مراکز پیش دبستانی این استان ثبت نام شده اند که این آمار ۶۲ درصد کل نوآموزان ورود به پیش دبستانی را شامل می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا