آغاز تحویل 200 واحد جدید از مسکن مهر آستارا


آغاز تحویل 200 واحد جدید از مسکن مهر آستارا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: 400 واحد از مسکن مهر 900 واحدی آستارا تحویل داده شده بود که از مهر ماه سال جاری کار تحویل 200 واحد جدید نیز آغاز شده است.

علی اوسط اکبری مقدم، عصر امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان مرزی بندر آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همراه تعدادی از مدیران کل استان گیلان، برای بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان آستارا در این بندر مرزی حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه بازدید از پروژه ۹۰۰ واحدی مسکن مهر از اولویت های این سفر بود، ادامه داد: ۴۰۰ واحد از این مجتمع به متقاضیان تحویل داده شده و ۲۰۰ واحد جدید آن از مهر ماه در حال واگذاری است.

وی با تأکید بر اینکه ۳۰۰ واحد دیگر نیز پیشرفت ۷۰ درصدی دارد، افزود: این واحدها مشکلات حقوقی دارند که توسط دستگاه قضا در حال پیگیری است که در تلاش هستیم تا چند ماه آینده آنها را هم به مالکان تحویل دهیم.

اکبری مقدم، معضل پسماند شهرستان را از دیگر مسایل قابل بررسی در این سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: برای بهسازی مرکز دفن پسماند، منابع مالی تعریف شده است و در سال جاری و سال های پیش رو برای بهسازی این محوطه منابع مالی دیگری را تعریف خواهیم کرد.

وی در ادامه از آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا در این شهرستان همانند سایر سواحل شمال سخن گفت و توضیح داد: شهرداری آستارا برای ایجاد فضای سبز در اراضی متعلق به مرزبانی در نوار ساحلی آستارا، پیشنهاداتی را داده است و بررسی های لازم در این راستا انجام شده و در صورت موافقت، زمین جایگزین به مرزبانی باید اختصاص یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اضافه کرد: ۹ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری محور آستارا-اردبیل در حوزه استحفاظی این شهرستان تعریض شده است و بخش بعدی آن به طول چهار کیلومتر به زودی با همکاری اداره های متولی تعریض خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید، علاوه بر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرمانده مرزبانی گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل شیلات این استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی