معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان خبر داد


معاون استاندار کرمان از محدودیت های جدید ترافیکی در این استان خبر داد

کرمان - ایرنا - جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال محدودیت های ترافیکی در 25 مرکز استان در سطح کشور از جمله در کرمان خبر داد و گفت: از فردا ( دوشنبه ) خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از کرمان و ورود خودروهای شخصی باپلاک غیربومی به کرمان ممنوع است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری شامگاه شنبه در تشریح این خبر در گفت و گو با اصحاب رسانه افزود: این محدودیت ها تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی بر خودداری عموم مردم از ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و جاده ها تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم مردم به شکلی رعایت کنند که مسافران در مبادی ورودی و خروجی استان متوقف و دچار مشکل نشوند زیرا بر اساس هماهنگی های انجام شده با پلیس، هر یک از خودروهایی که اصول اعلام شده را رعایت نکنند، پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: تردد خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی و خودروهای حامل کالاهای اساسی در محورهای استان کرمان بلامانع است.

بصیری در بخش دیگری از سخنان خود به تعیین ساعت کاری برای گروه شغلی دوم نیز اشاره کرد و گفت: صاحبان این مشاغل در شهرهای کرمان و سیرجان تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مجاز به فعالیت هستند و این کار به صورت آزمایشی تا فردا انجام خواهد شد و در صورتی که اصناف این گروه موازین اعلام شده را رعایت کنند، این طرح تداوم خواهد داشت و در غیر اینصورت این مشاغل نیز تعطیل خواهند شد.

وی یادآور شد: گروه شغلی دوم شامل فروشگاه های مایحتاج مردم، زنجیره ای، پاساژها، مساجد، قنادی ها، میوه فروشی ها، آرایشگاه های مردانه، فروشگاه های فرش و موکت ماشینی، فروش لوازم خانگی، اسباب بازی فروشی ها، خدمات چاپ، تزئینات داخلی، کادو فروشی، عمده فروشی ها، پارچه فروشی ها، آتلیه و عکاسی و پرده سراها می شود.

وی با اشاره به فعال بودن اصناف گروه شغلی یک، عنوان کرد: گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل خواهند بود.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کرونا یادآور شد: گروه های بازرسی و گشت های ویژه کار نظارت بر رعایت مصوبات ستاد استانی و ملی کرونا در استان کرمان را دنبال می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد