تشریح محدودیت‌های کرونایی استان بوشهر تا آخر هفته


تشریح محدودیت‌های کرونایی استان بوشهر تا آخر هفته

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا از ساعت 12 ظهر فردا (دوشنبه 12 آبان ماه) تا ساعت 24 جمعه هفته جاری خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به مرکز استان ممنوع است.

مجید خورشیدی یکشنبه ‎شب در نشست ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر عنوان کرد: بر اساس این مصوبه خودروهای عمومی و امدادی، خودروهای دارای تردد اضطراری و همچنین خودروهای حامل بار و سوخت از قانون منع رفت و آمد معاف هستند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این قانون ماموران انتظامی با همکاری بسیج در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شده و از هرگونه تردد خارج از ضابطه‌ای جلوگیری می‌شود.

معاون استاندار بوشهر افزود: از شهروندان بوشهری درخواست می‎شود با رعایت کامل قوانین در مسیر اجرای محدودیت‎های مصوب همکاری لازم را داشته باشند.

خورشیدی تاکید کرد: خودروهایی که از قوانین اعمال محدودیت‌ تخطی کنند مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‎شوند که امیدوار هستیم شهروندان با رعایت قوانین ما را یاری کنند.

کنترل دقیق خودروها در مبادی ورودی و خروجی و گلوگاه‎ها

وی اظهار کرد: علاوه بر کنترل دقیق خودروها در مبادی ورودی و خروجی و گلوگاه‎های ورودی استان شامل شهید موسوی دیلم و شهید صلاحی دشتستان این مقررات اجرایی می‎شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: از فرمانداران انتظار می‌رود در اعمال محدودیت‎ها حداکثر همکاری را با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‎ها داشته باشند.

مجید خورشیدی خاطرنشان کرد: رسانه‎ها در ارتباط با محدودیت‎های پیش رو اطلاع‌رسانی حداکثری برای شهروندان داشته باشند تا از این طریق شاهد اخبار خوشی در مورد کاهش آمار کرونا باشیم.

وی بیان کرد: از روز چهارشنبه هفته جاری نیز به مدت ۱۰ روز فعالیت مشاغل گروه سه و چهار شامل مشاغل آموزشی، ورزشی، کافه‎ها، آرایشگاه‏‌های زنانه و قهوه‎خانه‌ها در بوشهر ممنوع است.

منع پارک خودرو و برپایی چادر در سواحل

این مسئول تصریح کرد: با توجه به منع برپایی چادر و پارک خودرو در سواحل شهروندان در تعطیلات پیش رو این موضوع را به طور جدی رعایت نمایند.

خورشیدی با اشاره به آمار بالای ابتلا و فوتی ناشی از بیماری کووید۱۹ ادامه داد: شهروندان تا جای ممکن ترددهای درون شهری خود را به حداقل رسانده و سفرهای خود را نیز به زمان‌های دیگر موکول کنند.

معاون استاندار بوشهر در توضیح تاثیر این محدودیت‌ها در کاهش آمار ابتلا به کرونا بیان کرد: مسلماً کرونا با ترددها و تجمعات انسانی گسترش پیدا می‌کند و اگر بتوانیم تجمعات و ترددها را کاهش دهیم تا حد زیادی می‌توان این بیماری را کنترل کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لطافت هوا در این ایام پاییزی، کسانی که از استان‌های دیگر قصد سفر به استان بوشهر را دارند سفر خود را انجام ندهند. همانطور که در هفته‌های اخیر هم گفته شده و مورد تصویب ستاد کرونا استان است در استان بوشهر منع برپایی چادر و منع پارک ماشین برقرار خواهد شد و امیدوارم که شهروندان عزیز با رعایت قوانین مشمول اعمال جریمه نشوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل