نمایشگاه نقاشی‌خط سفیر هنر در گرمسار گشایش یافت


نمایشگاه نقاشی‌خط سفیر هنر در گرمسار گشایش یافت

سمنان- ایرنا- نمایشگاه نقاشی خط با عنوان «سفیر هنر»، در آستانه ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با هفته وحدت، در گرمسار آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار روز دوشنبه به رسانه ها افزود: نمایشگاه سفیر هنر شامل آثار نقاشی‌خط حمیرا سربازی است که در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر است.

نعمت الله قنبری نیکدل با بیان اینکه بازدیدکنندگان می توانند در حمایت از اقتصاد فرهنگ و هنر و تشویق هنرمندان بومی شهرستان گرمسار، نسبت به خریداری این آثار نیز اقدام کنند، یادآور شد: این نمایشگاه شامل بیش از ۲۰ اثر نقاشی‌خط هنرمند گرمساری است که توسط آموزشگاه خوشنویسی پرنیان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسی شهرستان گرمسار برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اشاعه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی در جامعه، این نمایشگاه به صورت چرخشی در سایر ادارات این شهرستان از جمله شهرداری نیز برپا خواهد شد.

امام جمعه گرمسار نیز گفت: فرهنگ و هنر اصیل ایرانی یکی از مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه و نسبت به اشاعه و ترویج آن در سطح گسترده تلاش شود.

حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی خواستار حمایت جدی از هنرمندان شهرستان گرمسار شد و ترکیب هنر نقاشی و خوشنویسی را بسیار جالب و موجب آرامش روح انسان عنوان کرد.

نمایشگاه سفیر هنر تا دوم آذر به مدت ۲۰ روز در ساعات اداری و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برای بازدید علاقه مندان به هنر نقاشی خط و خوشنویسی دائر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06