راه‌اندازی یکصدوشصت‌و سومین جایگاه سی‌ان‌جی در استان اصفهان


راه‌اندازی یکصدوشصت‌و سومین جایگاه سی‌ان‌جی در استان اصفهان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افتتاح و راه‌اندازی جایگاه دومنظوره سی‌ان‌جی فولادشهر در شهرستان لنجان این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، حسین صادقیان با بیان اهمیت توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت استان و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی به‌منظور ارتقای حقوق شهروندی و مشتری‌مداری گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان منطقه، جایگاه دومنظوره گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) مقصودی فولادشهر در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تمامی هزینه‌های جایگاه یادشده از قبیل تأمین زمین، ساخت ابنیه، تأمین تجهیزات و نصب و راه‌اندازی جایگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسط مالک جایگاه و هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.

مدیر منطقه اصفهان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه ساخت این جایگاه برای هفت نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی داشته است، افزود: جایگاه عرضه سی‌ان‌جی مقصودی با سه دیسپنسر و ۶ نازل، دارای تجهیزات کمپرسور TGC با ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در ساعت است و توانایی سوخت‌رسانی به ۱۰۰۰ خودرو در شبانه روز را دارد.

صادقیان تأکید کرد: در استان اصفهان در مجموع ۱۶۳ دستگاه کمپرسور با ۴۹۶ دیسپنسر و ۹۸۴ نازل فعال آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی است.

بر پایه این گزارش، جایگاه اختصاصی عرضه سی‌ان‌جی «مقصودی فولادشهر» در شهرستان لنجان، جاده مسکن مهر فولادشهر تحت پوشش ناحیه لنجان به بهره‌برداری رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان