ایستادگی در برابر طاغوت شعار پیامبرمکرم اسلام بود


ایستادگی در برابر طاغوت شعار پیامبرمکرم اسلام بود

حجت الاسلام رجنی گفت: ایستادگی در برابر طاغوت شعار پیامبر مکرم اسلام بود که خدای متعال در آیات متعدد آن را بیان کرده است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «روح الله رجنی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پیامبر مکرم اسلام مبعوث شد تا بشریت را از تاریکی رهایی ببخشد و نباید تصور کنیم که پیامبر فقط برای امت اسلامی و سعادت امت اسلامی مبعوث شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس ادامه داد: آیات متعددی در خصوص علت بعثت پیامبر و رسالت پیامبر است که نشان می دهد خدای متعال به دنبال این بود که به واسطه رسول مکرم اسلام همه مردم به سوی ربوبیت بشتابند و در برابر طاغوت زمان خود ایستادگی کنند.

حجت الاسلام رجنی بیان کرد: ایستادگی در برابر طاغوت شعار پیامبرمکرم اسلام بود که خدای متعال در آیات متعدد آن را بیان کرده است و پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) نگاهش این بود که همه مردم را به وادی توحید بکشاند.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: امروز تشدد بین مسلمانان باعث می شود که رژیم صهیونیستی ظلم خود را به مردم نوار غزه بیشتر کند و امروز انشقاق بین جامعه اسلامی سبب می شود که رئیس جمهور فرانسه از توهین به ساحت مقدم پیامبر مکرم اسلام از سوی نشریه فرانسوی حمایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس بابیان اینکه امروز بیش از هر زمانی امت اسلام نیازمند به اتحاد دارد، گفت: امت اسلام بیش از هر زمانی باید دعوت پیامبر را اجابت کند و باید ما مسلمانان با هم بودن را شعار خود قرار دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!