مدلینک، اپلیکیشنی برای نیک پوشان


مجموعه «نیک پوشان رادین» نخستین موسسه مجوزدار کشور در حوزه مد و لباس است که مسوولیت برگزاری رویدادهای آموزشی مد…

مدلینک، اپلیکیشنی برای نیک پوشان

به همت پارک ملی علوم، فناوری های صنایع نرم فرهنگی؛

مدلینک، اپلیکیشنی برای نیک پوشان
سیناپرس: مجموعه «نیک پوشان رادین» نخستین موسسه مجوزدار کشور در حوزه مد و لباس است که مسوولیت برگزاری رویدادهای آموزشی مد و لباس و امثال آن را هم بر عهده دارد.

مهدی محمودی، رییس هیات مدیره مجموعه نیک پوشان رادین در گفتگو با سیناپرس درباره فعالیت های اصلی این مجموعه گفت: اساس و محور مجموعه «نیک پوشان رادین» بر محوریت مد، فشن و لباس می چرخد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد. تا کنون سه استارتاپ و یک اپلیکیشن با عنوان «مدلینک» راه اندازی کردیم که از سوی وزارت صمت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علم و فناوری مجوز گرفته است

وی افزود: علاوه بر موارد یاد شده، این مجموعه شامل چندین بخش از جمله شرکت بازاریابی شبکه ای است که در حوزه آرایشی - بهداشتی و به شکل اینترنتی در کل کشور فعالیت می کند. همچنین دارای یک موسسه مد لباس است که به طور ویژه در زمینه مد و فشن فعالیت می کند.

به گفته محمودی، مجموعه «نیک پوشان رادین» نخستین موسسه مجوزدار کشور در حوزه مد و لباس است که مسوولیت برگزاری رویدادهای آموزشی مد و لباس و امثال آن را هم بر عهده دارد.

وی با اشاره به همکاری پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: از آنجایی مجموعه «یک پوشان رادین» سابقه زیادی در زمینه مد و فشن دارد و یکی از اصلی ترین رویکردهای پارک ملی علوم ، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی مد و لباس است به همین دلیل خود را ملزم به همکاری با این مجموعه دانستیم.

وی تاکید کرد: به طور قطع مجموعه های نوظهور با حمایت این مجموعه رشد خواهند کرد، اما سیاست های حمایتی پارک ملی علوم،فناوری های نرم و صنایع فرهنگی باید در برخورد با کسب و کارهای قدیمی تر تغییر کند؛ یکی از این تغییرات می تواند اعطای تسهیلات باشد. گفتنی است اغلب کسب و کارها با پیشینه های زیاد نیازمند دانش بنیان شدن هستند که به اعتقاد من این هدف با همکاری مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی شدنی خواهد بود.

رییس هیات مدیره مجموعه «نیک پوشان رادین» با اشاره به فعالیت نرم افزار موبایلی «مدلینک» گفت: این اپلیکیشن در راستای نیازمندی های مد و لباس مورد استفاده قرار می گیرد. هشت حوزه در آن مورد داد و ستد قرار می گیرد و هر فرد دارای محصول مرتبطی می تواند آنچه که میخواهد به فروش برساند یا خریداری کند را بارگذاری کند.

وی افزود: از دیگر قابلیت های این نرم افزار بارگذاری فیلم محصولات است که همین عامل باعث منحصر به فرد بودن آن شده است. همچنین گزینه ای هم ویژه محصولات تخفیف دار است که هر فردی که می خواهد محصولش دارای تخفیف ویژه باشد، می تواند در همان بخش به صورت خودکار بارگذاری کند.

محمودی با اشاره به بخش عکاسی این نرم افزار خاطرنشان کرد: بخش مهم دیگر، بخش عکاسی است. اگر عکاس هستید یا حتی به دنبال فردی با چنین مهارتی می گردید، می توانید از طریق این نرم افزار افرادی که دارای پروفایل با مشخصات مربوطه هستند را پیدا کنید. یکی دیگر از بخش های بسیار مهم استخدام است که دارای فرمی پویاست و به طور کامل رایگان است. بخش آموزش هم یکی دیگر از بخش های جذاب این نرم افزار است که باید از سوی افراد خریداری شود.

وی گفت: افراد پس از خریداری فیلم ها و آموزش هایی که با استفاده از آن ها دیده اند می توانند در آزمون نهایی که از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می شود شرکت کنند و گواهینامه مرتبط با آن حرفه خاص را بگیرند.

گفتگو:مهتاب دمیرچی

هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد