مراسم نمادین 13 آبان در اصفهان و شهرها برگزار نمی شود


مراسم نمادین 13 آبان در اصفهان و شهرها برگزار نمی شود

اصفهان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد کرونا مراسم اجتماع نمادین 13 آبان لغو و برنامه‌های محله محور بدون اجتماع برگزار می‌شود.

محمدعلی احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :مراسم‌های نمادینی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهمراه فاصله گذاری اجتماعی بمناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) و روز ۱۳ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در سطح استان برنامه ریزی شده بود که این برنامه‌ها بدلیل شیوع بیش از اندازه ویروس کرونا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، در اصفهان و شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد:برنامه‌های دیگری از جمله نورافشانی آسمان و اجرای برنامه های محله محور و سیار بدون اجتماع مردمی جایگزین این مراسم می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: آسمان اصفهان ساعت ۲۰ امشب همزمان با شب ۱۳ آبان نورافشانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های هنری سیار در سطح استان برنامه ریزی شده‌است، افزود: ۷۲ گروه هنری و سرود در سطح شهر اصفهان و سایر شهرستان‌ها برنامه‌های سرود و هنری را در محله‌های مختلف برگزار خواهند کرد.

احمدی افزود: همه ما فردا همزمان با روز ۱۳ آبان در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب گوش خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: خشم و کینه مردم متدین و انقلابی نسبت به استکبار جهانی و صهیونیسم و دولتمردان فرانسه که به ساحت پیامبر اعظم (ص) اهانت کردندبا برگزار نکردن مراسم کم نخواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز امیدواری کرد که همه مردم همت بیشتری در راستای کمک‌های مومنانه، توجه به محرومان و کمک به کاهش انتشار ویروس کرونا داشته باشند.

به گزارش ایرنا پیش از این اعلام شده بود که مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در این منطقه به شکل اجتماع نمادین و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و بدون راهپیمایی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید