لیزرشو برج میلاد در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) از ساعت 19


لیزرشو برج میلاد در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) از ساعت 19

تهران- ایرنا- همزمان با شب میلاد پیامبر خاتم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله و سلم) و حضرت امام جعفرصادق(علیه السلام) ویژه برنامه لیزرشو برج میلاد امشب از ساعت 19 در ششمین برج مخابراتی دنیا اجرا می شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی برج میلاد، برنامه لیزرشو با محوریت این انوار لطف الهی خواهد بود تا بار دیگر مسلمانان جهان اتحاد و پیوند خود را در عشق و علاقه به پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله و سلم) و خاندان مطهر ایشان به رخ جهانیان بکشند.

همچنین در این برنامه نام مبارک حضرت محمد (صلی الله علیه وآل و سلم)، حضرت امام جعفرصادق(علیه السلام)، لبیک یا رسول الله و هشتک #من محمد را دوست دارم به دو زبان فارسی و انگلیسی روی بدنه برج میلاد نقش خواهد بست.

برج میلاد تهران نام برج مخابراتی چند منظوره‌ای است که در شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و نوزدهمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است. این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد.

برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به‌شمار می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور