یکهزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرری توزیع شد


یکهزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شهرری توزیع شد

شهرری - ایرنا - مسوول امورفرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: همزمان با فرا رسیدن ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع)، یکهزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان ری توزیع شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن خانی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم توزیع کمک های مومنانه که در امامزاده ابوالحسن شهرری برگزار شد، اظهار داشت: در بقاع متبرکه ری مراکزی به نام افق فعال هستند که این مراکز برنامه های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را مورد توجه و اقدام دارند.

وی افزود: مراکز افق در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر اقدامات گسترده ای را انجام داده و کمک های بسیاری انجام گرفته است. و این مرحله پنجم از رزمایش احسان ماندگار در امسال است.

مسوول امورفرهنگی، اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: از اقدامات دیگر مرکز افق حضور پزشکان در این مراکز که در راستای این طرح میباشد که به مداوا ودرمان افراد نیازمند و کودکانی که دارای سوء تغذیه هستند، میپردازند

محمد حسین نیکپور مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن (ع) در ادامه گفت: برخی افراد در اطراف امامزاده از کمترین امکانات هم برخوردار نبودند اما درمانگاهی با کمک و مساعدت این آستان به درمان افراد پرداخته و پزشکان انها را مداوا می کند.

وی ادامه داد: کمک های درمانی به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا برای اقشار نیازمند گسترش و تداوم یافته و اقداماتی در این حوزه انجام گرفته است.

نیکپور گفت: شناسایی و تحقیق در راستای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته و تحت پوشش آستان مقدس امامزاده ابوالحسن هستند.

وی تاکید کرد: ۵۸۰ خانواده نیازمند تحت پوشش حمایتی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن بوده که نزدیک به ۴۰ درصد آنها اتباع بوده و از نظر امکانات زندگی بسیار ضعیف هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی