سید حسین می‌خواهد به تبریز برود؛/ انتقال بزرگ در دروازه استقلال و تراکتور؟


سید حسین می‌خواهد به تبریز برود؛/ انتقال بزرگ در دروازه استقلال و تراکتور؟

باشگاه تراکتور در نظر دارد تا شرایط جذب دروازه‌بان استقلال را فراهم کند و گلر جدیدش را به آبی‌پوشان بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری پس از یک سال حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان گرفت و به‌عنوان اولین خرید بزرگ استقلال در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شد، اما گویا قرار است یک دروازه‌بان دیگر از تبریز راهی تهران و البته یک گلر از استقلال به تراکتور برود.

مسؤولان تراکتور بعد از فسخ قرارداد یک‌طرفه و انتقال مظاهری به استقلال، مدعی شده بودند که جدایی و حضور این دروازه‌بان در جمع آبی‌ها غیر قانونی بوده ولی حالا گفته می‌شود آنها قصد دارند بدون در نظر گرفتن شرایط این پرونده، یک جابه‌جایی با تیم تهرانی انجام دهند.

سید حسین حسینی که از زمان پیوستن مظاهری به استقلال شایعه جدایی‌اش از جمع آبی‌ها و حضورش در تراکتور شنیده می‌شد، در آستانه این انتقال بزرگ قرار دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد، طی روزهای آینده این کار انجام می شود.

با توجه به اینکه رشید مظاهری برنده قطعی پرونده جنجالی جدال برای جدایی از باشگاه تراکتور خواهد بود، این احتمال وجود دارد که سید حسین حسینی در استقلال نماند و با توجه به اینکه سابقه کار با علیرضا منصوریان را دارد، این سرمربی شاگرد سابق خود را جذب کند.

علاوه بر علاقه منصوریان به جذب حسین حسینی از استقلال، این دروازه‌بان نیز که شرایط خود در تیمش را چندان مطلوب نمی‌بیند، علاقه‌مند است به تبریز سفر کند ولی هر دو طرف همچنان منتظر هستند تا رای پرونده رشید مظاهری و تراکتور به‌صورت رسمی اعلام شود؛ پرونده‌ای که احتمال برنده شدن مظاهری در آن بالا است.

باشگاه تراکتور با توجه به درخواست منصوریان، قصد دارد حبیب فرعباسی را که در نقل و انتقالات تابستانی از نفت مسجدسلیمان جذب کرده بود، به استقلال بدهد و حسین حسینی را از این تیم بگیرد تا توازن در خط دروازه دو تیم هم تقریبا برقرار شود.

بدون تردید اگر انتقال حسین حسینی به تراکتور نهایی شود و این دروازه‌بان جای رشید مظاهری را درون دروازه سرخ‌پوشان تبریزی بگیرد، یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تابستانی رقم می‌خورد؛ البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که حسینی در صورت حضور در تراکتور، برای رسیدن به ترکیب رقیب سرسختی همچون محمدرضا اخباری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان