5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS


5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

لیستی از 5 بازی رایگان در دسته RPG برای Android و iOS منتشر شده است.

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست ۵ بازی RPG رایگان برای کسانی که این دسته از بازی‌ها را دوست دارند و می‌خواهند با تلفن‌های هوشمند iOS یا Android خود بازی کنند، منتشر شده است. این لیست بر اساس بازی‌هایی است که گیمر‌ها امتحان و ساعت‌های طولانی بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید

اندروید قابلیت لرزش دسته های بازی را شبیه سازی می‌کند

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

بازی Genshin Impact

در این بازی، جهان و بسیاری از مکانیک‌ها تحت تأثیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild هستند، اما این بدان معنی نیست که بد است. Genshin Impact یک RPG عالی با فضای گرافیکی زیبا است که قطعاً ارزش بازی برای همه طرفداران این سبک را دارد.

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

بازی Black Desert Mobile

این بازی در هر سطح از مدل شخصیت‌ها گرفته تا محیط‌ها واقعاً زیبا است. سیستم نبرد برای بازی‌های موبایل سرگرم کننده است و به هیچ وجه «اسپاستیک» نیست، در حالی که همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد. سیستم ایجاد شخصیت این بازی لذت بخش است.

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

بازی Raziel: Dungeon Arena

یک بازی کاملاً متفاوت از بقیه لیست است، چه از نظر نحوه بازی و تکامل و چه از نظر کیفیت صدا. همچنین داستان بازی بسیار جالب است، اما از همه مهمتر اینکه کار برای بازیکنان آسان است.

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

بازی SAMURAI SHODOWN: The Legend of Samurai

یکی از آرام‌ترین بازی‌های این لیست، SAMURAI SHODOWN: The Legend of Samurai که می‌تواند به راحتی یکی از ساده‌ترین بازی‌های این گروه نیز باشد. با این حال، دشواری‌های بازی به تدریج افزایش می‌یابد، در حالی که داستان جالب آن و سیستم مهارت زیرکانه‌ای که ارائه می‌دهد می‌تواند چندین ساعت بازی را به شما ارائه دهد.

5 بازی RPG رایگان برای Android و iOS

بازی Dragon Raja

در این عنوان از گرافیک عالی Unreal Engine گرفته تا اتومبیلرانی و موتور سیکلت سواری یا حتی نواختن گیتار، Dragon Raja چیز‌های زیادی برای ارائه به بازیکنان دارد. داستان خوب و شخصیت‌های جالب از دیگر ویژگی‌های این بازی است. اگرچه حرکات کمی محدود در جنگ است، اما Dragon Raja بازی است که کسانی که دوست دار MMO RPG هستند باید بلافاصله آن را امتحان کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...