عرضه بازی Avatar Ubisoft در کنار Far Cry 6 و Rainbow Six به تاخیر افتاد


عرضه بازی Avatar Ubisoft در کنار Far Cry 6 و Rainbow Six به تاخیر افتاد

سازنده بازی Avatar Ubisoft عرضه را به تاخیر انداخته و به سال 2022 یا بالاتر منتقل می‌کند.

عرضه بازی Avatar Ubisoft در کنار Far Cry 6 و Rainbow Six به تاخیر افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عناوین Far Cry ۶ و Rainbow Six Quarantine تنها بازی‌های Ubisoft نیستند که با تاخیر در عرضه مواجه شده اند. این ناشر فرانسوی در آخرین گزارش خود تأیید کرد که بازی جدید Avatar به دلیل اکران فیلم جیمز کامرون در آینده به تاریخ جدیدی منتقل شده است.

بازی جدید آواتار، که در استودیوی The Division Massive Entertainment در دست ساخت است، اکنون در سال مالی Ubisoft که در آوریل ۲۰۲۲ آغاز می‌شود، منتشر خواهد شد. اولین دنباله فیلم آواتار، آواتار ۲، قرار است پس از تأخیر در دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود. منطقی است که این بازی برای استفاده از اعتیاد به مواد مخدر در آن زمان منتشر شود، اما هنوز تاریخ مشخصی اعلام نشده است. مدیریت Ubisoft در تماس تلفنی گفته است که تاخیر جدید برای بازی Avatar در پاسخ به تاخیر فیلم انجام شد.

بیشتر بخوانید

شرکت Ubisoft فعلا تصمیمی برای عرضه عنوان رایانه‌ای آواتار ندارد

اولین بازی آواتار Ubisoft در دسامبر ۲۰۰۹ در کنار فیلم پرفروش کامرون ظاهر شد که می‌توانست به پردرآمدترین فیلم تاریخ تبدیل شود تا اینکه توسط Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ از دور حکمرانی خارج شد.

تقریباً هیچ چیز درباره بازی جدید Avatar Ubisoft گفته نشده است، جدا از اینکه این بازی روی Pandora تنظیم شده و به کامپیوتر و کنسول می‌آید. هیچ تاریخی برای عرضه مشخص نشده و هیچ گیم پلی نمایش داده نشده است. با توجه به جدول زمانی، انتظار می‌رود این بازی در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X منتشر شود.

عرضه بازی Avatar Ubisoft در کنار Far Cry 6 و Rainbow Six به تاخیر افتاد

علاوه بر Massive Entertainment، استودیوی جدید Ubisoft Ubisoft Stockholm نیز در این بازی سهیم است. Ubisoft اعلام کرد که Battlefield، پاتریک باخ را برای هدایت این تیم به استخدام خود درآورده است.

در مورد Far Cry ۶ و Rainbow Six Siege، آن‌ها قرار است در سال مالی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ یوبی سافت عرضه شوند، این بدان معناست که آن‌ها از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...