امام جمعه بروجرد: محبت مسلمانان به پیامبر اسلام (ص) خدایی و الهی است


امام جمعه بروجرد: محبت مسلمانان به پیامبر اسلام (ص) خدایی و الهی است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: محبت مسلمانان جهان به پیامبر اسلام (ص) خدایی و الهی است و سیره عملی ایشان الگوی تمام عیار برای مردم محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیامبر اسلام(ص) اسوه حسنه برای جهانیان است و اهانت و توهین رئیس جمهور ناپاک فرانسه شان و منزلت پیامبر اسلام(ص) را کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امام معصوم نیز بعد از پیامبر اسلام(ص) برای بشریت الگو بود، اظهار داشت: مسلمانان جهان از اهانت یک عده انسان بی دین به پیامبر(ص) خشمگین هستند و این اهانت ها را به پای حماقت انان می نویسند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در کشور های غربی به خصوص فرانسه وضعیت اخلاقی بسیار اسفناک است و براساس آمارهای معتبر اکثر متولدان در این کشور از زنان مجرد می باشند و ما شاهد توهین و اهانت به پیامبر(ص) در این کشور هستیم که حلال زاده نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری ایران اسلامی در اوج اقتدار در جهان است و کشورهای غربی و امریکا جرات سرشاخ شدن با ایران را ندارند و تاکنون هیچکدام از تهدیدات انان علیه ایران اسلامی عملی نشده است زیرا توان این کار را ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد نا اگاه در داخل و خارج از کشور دل به انتخابات امریکا بسته اند، این افراد نا اگاه باید بدانند که انتخابات امریکا برای ایران هیچ اهمیتی ندارد و رئیس جمهوری ترامپ یا هر فرد دیگری برای ایران هیچ اهمیتی ندارد.

وی یادآور شد: امروز کشور های غربی مخصوصا امریکا دچار تزلزل شده اند و نگران اینده سیاسی خود هستند و قادر نیستند خودشان را اداره کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و قدرت است گفت: تنها راه نجات و پیروزی کشور در گرو تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و مقاومت در برابر ابرقدرتها و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی الااهوازی توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی کشورمان افزود: گروهک تروریستی الااهوازی یک گروهک ترسو و بزدل و نوکر و جیره خوار غرب هستند که اصلا روحیه مبارزه ندارند و فقط به فکر عیاشی هستند.

وی اظهار داشت: سرکرده این گروهک تروریستی با اقتدار بالای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان دستگیر شد و بار دیگر توان بالای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان در جهان نمایان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط