دریافت Willys در جیپ گلادیاتور برای سال 2021


دریافت Willys در جیپ گلادیاتور برای سال 2021

در سال 2021 اتومبیل Jeep Gladiator، قابلیت Willys را دریافت می‌کند که یک سطح اصلاح شده جدید محبوب است.

دریافت Willys در جیپ گلادیاتور برای سال 2021به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جیپ گلادیاتور نسخه جدید، اما آشنایی را برای سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند که سطح تراز ویلیز را از خط Wrangler وام می‌گیرد. نشان‌ها و برچسب‌های لازم وجود دارد، اما خوشبختانه محتوایی در بسته موجود است که ممکن است نسخه Gladiator Willys را که بر اساس Sport S ساخته شده، برای خریداران جذاب کند.

بیشتر بخوانید

نمایشگاه بین‌المللی خودروی ۲۰۲۱ نیویورک به تعویق افتاد

جیم موریسون، رئیس برند جیپ در آمریکای شمالی، می‌گوید: "مدل‌های گلادیاتور ویلیس در حالی که ظاهری تهاجمی و قابلیت‌های اضافی دارند، به نسخه اصلی جیپ بازگشتند. " ریل و شوک‌های سنگی از مدل روبیکون خارج از جاده وام گرفته شده و دیفرانسیل لغزش محدود نیز مورد پسند است. چرخ‌های سیاه ۱۷ اینچی منحصر به فرد از لاستیک‌های خشتی ۳۲ اینچی BFGoodrich KM2 استفاده می‌کنند و به خوبی با جلو پنجره مشبک کاملاً سیاه شده جفت می‌شوند.

دریافت Willys در جیپ گلادیاتور برای سال 2021

همچنین گروه فناوری Gladiator با صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی هفت اینچی و سیستم ارتقا یافته ۸.۴ اینچی Uconnect، همانند کروز کنترل تطبیقی در این خودرو تجهیز شده است. قابلیت ایمنی جیپ، مدیریت حمل بار (که شامل دینام ارتقا یافته و اینورتر ۴۰۰ وات است)، گرمکن و خنک کننده صندلی‌ها و گرم کننده فرمان و تریلر برای این خودرو اختیاری است.

دریافت Willys در جیپ گلادیاتور برای سال 2021

یک پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوند فوت گشتاور و همچنین جعبه دنده شش سرعته دستی استاندارد هم در این خودرو هست. گلادیاتور ویلیس با قیمت ۳۶.۷۶۰ دلار با احتساب هزینه مقصد ۱۴۹۵ دلار عرضه شده است. مدل هشت سرعته اتوماتیک با ۲۰۰۰ دلار اضافی اختیاری و موتور ۳.۰ لیتری EcoDiesel V6 نیز گزینه‌ای ۴۰۰۰ دلاری است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید