توزیع 500 بسته نوشت افزار در سالروز میلاد رسول مهربانی 


توزیع 500 بسته نوشت افزار در سالروز میلاد رسول مهربانی 

محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، توزیع 500 بسته نوشت افزار همراه با کتاب داستان با محوریت زندگی پیامبر اکرم (ص) است که فردا هم زمان با میلاد خجسته رسول مهربانی در بین کودکان بی بضاعت توزیع می شود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، توزیع ۵۰۰ بسته نوشت افزار همراه با کتاب داستان با محوریت زندگی پیامبر اکرم (ص) است که فردا هم زمان با میلاد خجسته رسول مهربانی در بین کودکان بی بضاعت توزیع می شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: قرار است به اتفاق امام جماعت مسجد با یکی از خانواده های اهل تسنن ساکن شهرستان عنبرآباد با هدف ایجاد وحدت بین اهل تشیع و اهل سنت و نیز تبریک این روز سعید دیدار کنیم.





وی ابراز کرد: از آنجایی که امسال ۱۳ آبان هم زمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) است بنابراین تصمیم گرفتیم مسابقه مجازی بهترین نوشته، عکس و فیلم کوتاه با موضوع مرگ با آمریکا ویژه نوجوانان است را اجرا کنیم تا از این طریق یاد و خاطره ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را زنده نگه داریم.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، برپایی جشن با حداقل جمعیت در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی است.






وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز قرار است در گلزار شهدای شهر حضور یافته و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرده و با آرمان های آنها میثاق ببندیم.





مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: حضور در نماز جمعه یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن