توزیع 150 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان گچساران


توزیع 150 بسته گوشت قرمز بین نیازمندان گچساران

150 بسته گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، ایتام و مستمندان شهرستان گچساران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدجان رجبی» در این زمینه به خبرنگاران، گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه، کانون های فرهنگی و هنری مساجد گچساران همگام با سایر نیرو‌های جهادی برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا، ۳۰۰ کیلو گوشت گوسفندی گرم را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم گچساران اظهار کرد: امروز جوانان با محوریت مساجد، یاری گر نیازمندان در روزهای سخت ناشی از شیوع کرونا هستند که همواره نقش خود را در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به شایستگی ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بحران شیوع کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، به تبع تعداد بسیاری از خانواده ها نیز دچار آسیب اقتصادی شدند که رهبر معظم انقلاب دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را در نیمه شعبان امسال صادر فرمودند.

رجبی یادآور شد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران، سازمان ها، نهادها، گروه های جهادی، موکب ها،هیئت های مذهبی و خیرین از اردیبهشت ماه آغاز شده و همچنان با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم گچساران گفت: با توجه به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس، کمک ها و بسته ها نیز در قالب گوشت خام تحویل نیازمندان شد.

رجبی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه پخت غذای گرم تا حدودی تحت شعاع بیماری کرونا قرار گرفته، توزیع کمک ها هم بیشتر به این مسیر سوق داده شد.

وی یادآور شد: به مناسبت گرامی داشت هفته وحدت و در ادامه رزمایش کمک مومنانه، 150 بسته گوشت گوسفندی در قالب بسته‌ های دو کیلویی با مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم بین نیازمندان، ایتام و مستمندان این شهرستان توزیع شد.

این فعال فرهنگی گچساران گفت: این فعالیت های جهادی و خودجوش به همت فعالان کانون های فرهنگی و هنری باقرالعلوم مسجد امام حسین (ع) و نیز کانون فرهنگی هنری حدیث مسجد النبی (ص) این شهرستان انجام گرفت.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات