انتقاد تند اسطوره استقلال ؛ مدیران برای پیدا کردن جانشین کریمی خواب بودند


انتقاد تند اسطوره استقلال ؛ مدیران برای پیدا کردن جانشین کریمی خواب بودند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم الان برای پیدا کردن گزینه مناسب که یک طراح خوب برای استقلال باشد، دیر شده است. نوشته انتقاد تند اسطوره استقلال ؛ مدیران برای پیدا کردن جانشین کریمی خواب بودند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

انتقاد تند اسطوره استقلال ؛ مدیران برای پیدا کردن جانشین کریمی خواب بودند

صادق ورمزیار : جدایی کریمی به استقلال ضربه می زند ؛ باشگاه باید زودتر برای جانشین او اقدام می کرد
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
انتقاد تند اسطوره استقلال ؛ مدیران برای پیدا کردن جانشین کریمی خواب بودند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم الان برای پیدا کردن گزینه مناسب که یک طراح خوب برای استقلال باشد، دیر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت:

استقلال با محمود فکری رفته‌ رفته در حال شکل گرفتن است و امیدوارم پنجره نقل‌وانتقالاتی هم باز شود تا پازل‌های خالی در تیم پر و استقلال با یک ترکیب کامل راهی مسابقات شود. فکر می‌کنم اگر به این تیم فرصت کافی داده شود و نقل‌وانتقالات نیز به خوبی صورت بگیرد، محمود فکری می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی درباره جدایی علی کریمی از استقلال عنوان کرد:

کریمی یک طراح خوب بود و تیم را در میانه میدان به خوبی هدایت می‌کرد. او در زمین برای استقلال نقش یک لیدر را بازی می‌کرد و استقلال هم به او عادت کرده بود. با این وجود نمی‌توان به دلیل جدایی از علی کریمی ایراد گرفت. به هر حال او برای تأمین آینده‌اش قطر را انتخاب کرد، اما باید بدانیم که این جدایی یک ضرر بزرگ برای استقلال بود. باشگاه باید زودتر تکلیف کریمی را مشخص و برای پیدا کردن جانشین او اقدام می‌کرد. فکر می‌کنم الان برای پیدا کردن گزینه مناسب که یک طراح خوب برای استقلال باشد دیر شده است و تمام بازیکنان توانمند جذب تیم‌های دیگر شده‌اند. استقلال بازیکنی را که می‌توانست خیلی به تیم کمک کند، از دست داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جذب محمد نادری با وجود عدم دریافت رضایت‌نامه از باشگاه بلژیکی، خاطرنشان کرد:

ابتدا جا دارد از عبدیان به‌عنوان یک طرفدار استقلال تشکر کنم که به تیم می‌خواهد کمک کند، اما اینکه نادری بدون دریافت رضایت‌نامه از باشگاه بلژیکی قرارداد بسته است، نمی‌تواند منطقی باشد. شاید از ابتدا قرار بوده که خود نادری رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، چون گفته شد رابطه خوبی با باشگاه بلژیکی دارد. برخی مواقع امضای قرارداد منوط بر این می‌شود که رضایت‌نامه توسط خود بازیکن گرفته شود. اگر این اتفاق در قرارداد نادری رخ داده، الان این بازیکن باید رضایت‌نامه‌اش را بگیرد. فقط امیدوارم این موضوع در قرارداد ثبت شده باشد.

ورمزیار درباره جدایی سیروس دین ‌محمدی از کادر فنی استقلال، یادآور شد:

سیروس از مربیان خوب ماست و من این افتخار را داشتم که با او در آکادمی استقلال کار کنم. او یک مربی خوب و کاربلد است و روزمه خیلی خوبی هم دارد، برای همین دین‌محمدی می‌توانست به تیم کمک خیلی زیادی کند. دلیل جدایی او را نمی‌دانم، ولی باید بگویم دین‌ محمدی مربی کاربلد و باتجربه‌ای است.

وی با اشاره به انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

قطعاً باید مدیرعامل استقلال هم زودتر مشخص شود، چون هر زمانی که مدیرعامل انتخاب شود نتیجه بهتری خواهد داشت و پیرو تصمیمات کلان کار‌ها بهتر پیش می‌رود. البته با توجه به تجربه‌ای که داشته‌ایم اگر این کار با تأخیر هم باشد، ولی به جای او یک گزینه مناسب برای باشگاه انتخاب شود، عیبی ندارد، چون استقلال نیاز به یک گزینه مناسب برای مدیرعاملی دارد. باید فردی به استقلال بیاید که حداقل هفت هشت سال حضور داشته باشد و اتفاقات خوبی رقم بخورد، برای همین من می‌گویم اگر پروسه انتخاب مدیر‌عامل کمی تأخیر هم داشته باشد، ایرادی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد