محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در استان اردبیل اعمال می‌شود


محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز در استان اردبیل اعمال می‌شود

بر اساس محدودیت‌هایی که توسط ستاد استانی مدیریت کرونا اتخاذ شده، برگزاری مراسم و مهمانی‌های خانوادگی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و در نتیجه انتشار کنترل نشده ویروس از این طریق ممنوع اعلام شده است.

از امروز محدودیت‌های جدیدی به علت شیوع گسترش کووید.۱۹ با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا در زمینه فعالیت اصناف و تردد شهروندان از امروز در استان اردبیل به اجرا درمی‌آید. بر این اساس، ارائه خدمات در قلیان‌سراها، کافه‌ها، چایخانه‌ها، سفره‌خانه‌ها و غذاخوری‌ها(به جز شکل بیرون‌بر) و نیز برگزاری هر گونه جلسه بالای ۱۰ نفر تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده ست.

بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان اردبیل، سرو غذا و صبحانه در ادارات تا اطلاع ثانوی حذف شده و فعالیت آرایشگاه‌های زنانه حداقل به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده است.

این ستاد همچنین در ارتباط با مراسم عروسی تاکید کرده است که شهروندان باید از برگزاری هر گونه مراسم در منازل و تالارها و راه‌اندازی کارناوال عروسی خودداری کنند.

بر این اساس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور با تعداد کم در مراسم عزاداری و در آرامستان‌ها نیز ضروری عنوان شده و به شهروندان توصیه شده است که از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روش‌های نوین مقابله با آلودگی صوتی در شهرها؛ از فواره‌های صوتی تا کاشت درخت