مشکلات سفارش اینترنتی تامین سوخت در مناطق روستایی قزوین حل شود


مشکلات سفارش اینترنتی تامین سوخت در مناطق روستایی قزوین حل شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گفت:با توجه به آغاز فصل سرما باید در کمترین زمان ممکن مشکلات اینترنت و سفارش اینترنتی تأمین سوخت مناطق روستایی استان حل شود.

به گزارش ایرنا،مصطفی صالحی روز چهارشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان با اشاره به مشکلات نواحی روستایی در خصوص تأمین سوخت این مناطق، افزود: ۱۲هزار خانوار قزوینی از نعمت گاز شهری محروم هستند و از طریق توزیع نفت سفید و کپسول گاز، سوخت مورد نیاز آنها تأمین می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه در زمینه توزیع کپسول گاز مایع در استان، مشکلی وجود ندارد و در ماه گذشته بیش از ۷۵ درصد سهمیه سوخت گاز مایع جذب و توزیع شده است.
صالحی خاطرنشان کرد: فرمانداران مکلف به پیگیری فرآیند ثبت نام تأمین سوخت روستاها هستند و باید با هماهنگی شرکت توزیع نفت اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: سازمان صمت موظف است تخلفات عاملان پخش سوخت در مناطق مختلف استان را پیگیری کند.
مدیرکل دفتر امور شهری استان با اشاره به نیازهای برخی از مشاغل به گاز مایع، گفت: برخی از مشاغل از قبیل ایزوگام‌کاران و جوشکاران نیاز فراوانی به سوخت گاز مایع دارند که باید با هماهنگی اصناف اقدامات لازم برای تأمین سوخت آنها انجام شود.
صالحی، فرآیند ثبت نام سوخت در مناطق روستایی را یک مشکل جدی برای ساکنان مناطق روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: باید برای رفاه حال این افراد اقدامات مناسب و مطلوبی صورت گیرد.
وی در خصوص توزیع سیلندر گاز نیز گفت: مساله حمل سوخت گاز مایع بسیار مهم است و اقداماتی در زمینه تغییر شرکت حمل آن باید انجام شود.
مدیرکل دفتر امور شهری استان ضمن قدردانی از تمامی دستگاه‌های ذیربط بابت عملکرد مناسب آنها در جذب و توزیع سهمیه سوخت مایع استان، گفت: تمامی مصرف کنندگان این سوخت می‌توانند با ثبت نام در سامانه سدف، به صورت آنلاین و آفلاین از سهمیه سوخت خود با قیمت مصوب بهره مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر