مراکز فرهنگی و هنری این نهاد نیازمند توسعه و تجهیز است 


مراکز فرهنگی و هنری این نهاد نیازمند توسعه و تجهیز است 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز فرهنگی و هنری وابسته به این نهاد نیازمند تعمیر، مقاوم سازی، توسعه و تجهیز است.   

به گزارش ایرنا، کبری اخلاقی نیا روز چهارشنبه در نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: انتظار می رود که مسؤولان اجرایی و نهادهای دولتی استان برای تحقق هر چه بهتر این امر مهم همکاری و مشارکت کنند.

وی افزود: هم اینک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۰ مرکز فرهنگی و هنری است که از این تعداد ۱۱ مورد ثابت، هفت مورد سیار و ۲ مورد نیز پستی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انواع خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در این مراکز به قشر کودک و نوجوان استان ارائه می شود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه شناسایی و پرورش استعدادها و ایجاد بستر لازم برای اُنس با کتاب در خدمت قشر کودک و نوجوان گروه سنی شش تا ۱۶ سال در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در بخش ‌های فرهنگی، هنری و ادبی است.

اخلاقی نیا گفت: برخی از این فعالیت ها شامل قصه گویی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی، نشریه دیواری، نقاشی، خوشنویسی، تئاتر، سفالگری، عکاسی، سرود، شعرسرایی، اخلاق، احکام و نمایش فیلم است.

وی اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا بخش عمده ای از فعالیت ‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در قالب مجازی و کارگاه‌ های آموزشی آنلاین انجام می ‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تربیت و پرورش نیروهای انسانی توانمند در هر جامعه از دوران کودکی و نوجوانی آغاز می ‌شود.

علی سلحشوری اظهار داشت: به همین دلیل توجه جدی تر به این ۲ قشر برای تأمین نیروهای انسانی توانمند و کمک به رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

وی برای تأمین اعتبار مورد نیاز به منظور تعمیر، مقاوم سازی، توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه